Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Aceparts Reviews

4.8 Rating 540 Reviews
96 %
of reviewers recommend Aceparts
Read Aceparts Reviews
Visit Website

Phone:

0208 090 5333

Email:

web@aceparts.co.uk

Write Your review

Took my money for investment but never delivered Sup*reme*asset*7**@**gm*ail.**com helped me get my refund.
Aceparts 1 star review on 14th March 2025
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Item arrived faulty, and they refused to give me a refund after. The time frame they used for fixing the item was over 3 months! Ridiculous waste of money and time for such bad quality item for the price they ask.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Part was showing in parts and kits.Accepted payment and then cancelled.Suggest you look at stock control JIT Processes.Can you please repay credit card with the same gusto that you took the payment. Won't use this site again.
Helpful Report
Posted 7 years ago
I can see your order has been refunded for you, we sincerely apologise for any inconvenience this has caused.
Posted 7 years ago
Everything. Worst service I have ever had and it is very obvious your reviews are fake.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Kevin, we apologise for the issues you have experienced with your order at Aceparts. We aim to resolve any issues as quickly as possible but we have been unable to locate your order details within our system - Without any relevant information we are unable to proceed with a resolution for you. Please contact our Customer Service Team on 0208 0905 333 who will be more than happy to help you. Thanks, Team Aceparts
Posted 7 years ago
Ordered brake disc's on eBay put reg in ordered ones that came up now told by aceparts carnt return I have to pay postage even though its not my mistake how can you cheack if its the right ones if you carnt open the box pathetic do not order off these people
Helpful Report
Posted 7 years ago
We apologise for the issues you have experienced with your order from Aceparts. Our Customer Service Team aim to be as helpful as possible when it comes to fitment parts for your vehicle, but it's important to check all of the part notes and the compatibility of the part before ordering or if you're unsure, our team are more than happy to help. Unfortunately on this occasion your brake discs did not fit your vehicle, which is stated in the listing's compatibility checker, so in this instant we require the customer to cover the return costs of the part to us where we can then issue you a full refund of the part on it's arrival back to us. We again apologise for the inconvenience, this is policy we follow with all fitment orders. If you require further assistance, please contact our team on 0208 0905 333. Thanks, Team Aceparts
Posted 7 years ago
after waiting 7days for the part it was the wrong part it was no were near the same then i had to pay the postage retun for something that was not my fault i dont think much of aceparts at the moment im contacting ebay to see if i can claim my postage the way i see it the part was old stock you wanted to get rid of in the hope i wouldent send it back that why you make the customer pay the returns
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Phonsey, we apologise for any issues you've experienced with your order at Aceparts. We aim to continuously improve our service from the feedback of our customers and hope we can get this resolved as quickly as possible for you - Our Customer Service Team have since attempted to make contact with you, should you need any further assistance please contact them on 0203 0905 333 where they will be more than happy to help you. Thanks, Team Aceparts
Posted 7 years ago
Parts differ to advertised would not offer partial refund or compensation as parts had no bolts had to order additional parts in the meantime car mot expired and had to borrow mum's car will mot use these people again avoid at all costs
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Paul, we're awfully sorry for the issue you have experienced with your order at Aceparts. We constantly aim to improve our service and that the information provided to our customers is always correct, on this occasion it was not - Our Customer Service Team have since offered you a resolution and dealt with this promptly for you, we hope this has been to your satisfaction. Should you require any further assistance, please be sure to contact our Team on 0203 0905 333 where they'll be more than happy to help you. Thanks, Team Aceparts
Posted 7 years ago
I was told my delivery would be here by Monday and it's still not here!!
Helpful Report
Posted 7 years ago
We're really sorry you've experienced issues with your order and aim to have this rectified as quickly as possible for you. Our customer service team will in touch with you if they haven't already, to arrange return of your incorrect item and also process a refund for both incorrect orders. We hope this has been resolved promptly and to your satisfaction - We take all feedback from our customers very seriously and aim to constantly improve our service from this. Thanks Team Aceparts
Posted 7 years ago
The part design was flawed and did not fit. I will never order a part from this company again Ten pounds for a part not fit for purpose.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Philip, we're sorry to hear this and apologize for the issues experienced with your purchase from Aceparts. If you require further assistance from our customer service team regarding your order, they are available on 0203 090 5333 and would be happy to help you. Thanks, Team Aceparts.
Posted 7 years ago
Had money taken for part which wasn't in stock!
Helpful Report
Posted 7 years ago
We're sorry to hear this and we apologize for the issue you've experienced with your order at Aceparts. Our customer service team made sure this was resolved promptly for you and have since processed a full refund for your order, please do not hesitate to contact us if require any further assistance. Team Aceparts
Posted 7 years ago
I am sick & tired of being asked for reviews. If i was given the option to opt out of this i would have taken it, however as you took it upon yourselves to SPAM me and ask what i thought. here you are.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hi Carl, we like to hear from our customers and receive feedback to constantly improve our service. However should you wish opt out, you are able to unsubscribe at the bottom of the email. Thanks, Team Aceparts.
Posted 8 years ago
Hi Carl, we apologise for the inconvenienced caused - There is in fact an option to opt out at the bottom of these emails where you will be unsubscribed and receive no further correspondence from us. Thanks, Team Aceparts
Posted 7 years ago
Bonjour et merci pour votre consultation : Votre envoi concerne une valve "no retour", bien reçu mais non conforme car obturée " no circulation water " et non encaissée ; J'ai porté réclamation via EBAY toujours aucune réponse En clair : Vu l'inutilisation de la pièce, la non régularisation et de son petit prix je considère pas sérieux et sans suite . Cordialités H. SAURY
Helpful Report
Posted 8 years ago
Bonjour Henry, nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes avec votre commande. Nous avons depuis répondu à votre message eBay si vous pouviez revenir à nous à votre prochaine convenance et nous ferons notre meilleur pour résoudre ce problème aussi rapidement que possible pour vous. Merci, Team Aceparts
Posted 8 years ago
Aceparts is rated 4.8 based on 540 reviews