Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Calor Ireland Reviews

4.6 Rating 2,188 Reviews
90 %
of reviewers recommend Calor Ireland
4.6
Based on 2,188 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5

Write Your review

Website and payment easy to use.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing a good quality service to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Very stylish but could do with a covering on the top at the back. Would certainly recommend it.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing good quality products to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Great support and service. Highly recommend
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback and your recommendation, it is very important to us to ensure our customers receive top quality products and excellent service.
Posted 1 year ago
The only criticism I have is that there wasn’t anyway to track my order so didn’t know when it would arrive
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing a good quality service to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Good service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing a good quality service to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Item arrived very fast and in good condition. Very happy with the service.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, it is very important to us. We aim to provide all our customers with a top-quality service which includes the dispatch and delivery process.
Posted 1 year ago
Pleased with the level of service, prompt delivery and good customer care
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing a good quality service to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Good product ,fast delivery
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, it is very important to us. We aim to provide all our customers with a top-quality service which includes the dispatch and delivery process.
Posted 1 year ago
Always good service and quality products
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing a good quality service to all our customers is paramount.
Posted 1 year ago
Good website easy to use, however item did not arrive on day website stated if you order within the next...... Hrs/mins it will be delivered on day..... It arrived a day later than stated.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback Tanya, it is very important to us. We are sorry to hear that your order arrived a day later than expected. A refund will be processed for the extra you paid and we apologise for any inconvenience that was caused.
Posted 1 year ago
Beautiful product.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing good quality products to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
I bought the small camping bbq, its really good. It's a pity the regulator and gas pipe are not sold all together, as I choose the wrong regulator, we had to go to the nearest camping shop to try get the right size one, so that's just extra money and time wasted. But we used it on the beach yesterday and it was absolutely perfect, I would recommend this product but maybe change the website to have the exact regulator linked to the product, that would be helpful to new customers.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. It is very important to us. Your BBQ is not supplied with a regulator, as it can be used on any type of LPG gas cylinder. The regulator will be specific to the cylinder you have or can purchase. For advice on what may be required before purchasing, we recommend contacting our customer service team.
Posted 1 year ago
I am satisfied with this product
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing good quality products to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Arrived on time no delays.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, it is very important to us. We aim to provide all our customers with a top-quality service which includes the dispatch and delivery process.
Posted 1 year ago
Great service ordered on Friday afternoon and delivered to me on Saturday morning Only issue they dont sell the fitting kit that's needed for the boiler
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, it is very important to us. We aim to provide all our customers with a top-quality service which includes the dispatch and delivery process.
Posted 1 year ago
Very prompt delivery, with dpd.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing a good quality service to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Very good service, everything was as described and prompt delivery, Plastimo job quality was very poor, sharp edges , flimsy construction for the money I expected a much superior product, also paying €80 for gimble kit that was very poor quality was more of the same , hopefully it performs better than it looks
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing good quality products to all our customers is very important to us. We will certainly pass on your feedback to the manufacturer.
Posted 1 year ago
Ordered a replacement pigtail hose pipe for a portable gas heater at our summer home in Tulla, Co. Clare. Perfectly suitable and nicely packaged with Calor branding. 1 meter in length and with jubilee clips.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing a good quality service to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Very efficient product, speedy delivery, great value, only downside is that it is aesthetically dated
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, it is very important to us. We are happy to hear that you were pleased with the delivery and great value. We do provide pictures on our website to ensure customers can see what they are purchasing before placing an order so we are sorry that you are not happy with the look of the heater you purchased.
Posted 1 year ago
Fast delivery, easy to assemble and good value
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your feedback. Customer satisfaction and providing good quality products to all our customers is very important to us.
Posted 1 year ago
Calor Ireland is rated 4.6 based on 2,188 reviews