“I'm not very happy with the way my company logo came out on the checks. It is cartoonishly large. When I uploaded the logo, the preview window of how the check would look just kept spinning and spinning and never showed me an image. I took a chance and ordered, but I don't think they look very good. Deluxe has somebody size the image appropriately but I guess Carousel does not.”
Hello Mike
Thank you for your review!
We saw it come through and immediately contacted you by phone to see how we might improve to your satisfaction. A message was left for you to return our call on 5/22 however we hadn't heard back.
We would still value the opportunity to discuss and see how we can help.
Please contact our team at: 708-613-2452
Hello
Thank you for your review!
Your order was submitted for 2 separate sets of 2 boxes of checks, in both set an entry for the same starting check number was provided. Due to the volume of orders submitted daily no review of provided information is made, we print exactly as submitted by our customer.
Additionally we show that you spoke with our customer service team via email and an offer was made for free replacements however we hadn't heard back.
Please contact our team at 708-613-2452 for assistance.
Hello Ernest
Thank you for your feedback and we are sorry to hear you are having this experience!
Please contact our customer service team so we may assist.
Ph: 708-613-2452 M-F 830-5 CST
“I was very disappointed when a Handling Charge was included after I had begun completing the checkout. I think that is very, very dishonest. I will not be order any further checks from you unless that Handling Charge is reversed.”
Hello Allan
Thank you for your feedback!
Handling charges are customary in our industry, they cover costs associated with shipping your order; including packaging and labeling.
We would welcome the opportunity to speak with you directly to ensure you received the best value!
Kindly contact our customer service team by phone.
Ph: 708-613-2452 M-F 830-5 CST
Best Regards
“You advertised free shipping, then posted almost as much for Handling! That was dishonest and was never shown in any of the order information that I saw!”
Hello Leo
Thank you for your feedback!
Handling fee's are assed per item(s) ordered and are therefore not calculated until you reach the checkout page where they are displayed in your order total . The fee's are are customary in our industry and cover costs associated with shipping your order; including packaging and labeling.
We see you have already spoken with a representative to cancel your order however we would welcome the opportunity to speak with you in the future to ensure you receive the best value!
Kindly contact our customer service team by phone.
Ph: 708-613-2452 M-F 830-5 CST