“I ordered 200$ worth of stuff and priority shipping and went 4 days without getting an update the. The package was delayed for 2 weeks and I finally just got the package and we are missing one of our products. Maybe I’ll give a better review if they ship out that cart🖕🏽”
We're very sorry to hear that you had an issue with the shipping time. Our customers generally receive their products very quickly. There have been some recent delays with the carriers that are unfortunately out of our control. We hope that you will consider giving us a another shot again in the future.
Hi Brandyn - Very sorry you haven't received your order yet. I just checked and see that we did ship this order out on September 6th. The tracking says "In Transit. Arriving Late". We're as frustrated as you are with some of these recent delays but unfortunately, once we ship the package out, some things our out of our control. You will still be receiving your package soon, but we'd love to take care of you in some way for the inconvenience. Please reach out to us to discuss. Thanks.
Hi Shari - So sorry to hear you haven't received your package yet. It seems the carrier is experiencing a significant delay in getting our packages delivered. Most of the time customers receive their items within a few days. We shipped this order out on September 6th. I just double checked your tracking number and it will still be delivered soon. Please let us know when it arrives.
Hello Jeremy - I just checked the status of your order placed on August 15th and it says it was delivered to you at 2:08pm on August 17th. Please give us a call or email us at support@delta8resellers.com so we can help you resolve this. Thanks.
Hi Christopher - very sorry to hear you were unhappy with your order. I see that you purchased a few Cake Disposables. We deal with the Cake brand directly to try to resolve issues like this. Could you give us a call at 1-862-246-9625 so we can make sure you're taken care of? Thanks!