Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Domestic and General Reviews

1.7 Rating 607 Reviews
17 %
of reviewers recommend Domestic and General
1.7
Based on 607 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Over A Month
On-time Delivery
Greater than 57%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 66%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Over A Week
Customer Service
1.3 out of 5
Read Domestic and General Reviews

Write Your review

Domestic and General 2 star review on 23rd January 2023
Anonymous
Domestic and General 1 star review on 2nd December 2022
Mrs McArthur
Domestic and General 1 star review on 2nd December 2022
Mrs McArthur
Domestic and General 1 star review on 16th August 2022
Tracy Gordon
Domestic and General 1 star review on 16th August 2022
Tracy Gordon
Domestic and General 1 star review on 16th August 2022
Tracy Gordon
Domestic and General 1 star review on 16th August 2022
Tracy Gordon
8
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
On the 29th April I rang domestic and general to tell them our oven door seal had broken, I spoke to Brigit. An appointment to repair the oven was booked for 2nd April. The engineer arrived without a door seal and was therefore unable to repair the oven. He ordered a seal and said he will return during next week. This is appalling service from Domestic and General 9
Helpful Report
Posted 14 hours ago
Washing machine was fixed and the engineer was very professional.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you so much for taking the time to share your feedback! We’re thrilled to hear you had a positive experience with your washing machine repair. Delivering exceptional results and ensuring our customers are satisfied is exactly what we strive for every day. Thank you! The Domestic & General Team
Posted 2 days ago
I didn't want automatical renewal and it was impossible to get through to anyone to stop it. No address on the letter. The oven is not cooking evenly the engineer said there was nothing to do about it
Helpful Report
Posted 1 week ago
The person that came was really nice until I told him my washer was in the washroom outhouse
Helpful Report
Posted 1 week ago
It’s very helpful and they are on time I recommend it for all the people who i know .its Desiree 5stars
Helpful Report
Posted 1 week ago
this is a horrible company they took my money and broke my fridge!!!!!!
Helpful Report
Posted 1 week ago
I’ve just cancelled with D&G .. trying to sort out my plan I thought would be easy but today I got my renewal which has gone up by £11 and one of my hasn’t been added even though it was supposed to be sorted .. booking repairs isn’t as good as it used to be and you have to wait longer for engineer to come and do repair .
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
A March, Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear you were unhappy with your plan and the recent price increase. We completely understand how frustrating it can be when things don’t go as expected, especially when trying to sort out your renewal and address specific issues. We want to reassure you that we’re doing everything we can to balance providing exceptional service with the rising costs of living and business. These increases—while never easy to announce—are essential to ensuring we continue to offer reliable support and an extensive engineer network to get home life back on track as quickly as possible. We’re also continually working to improve how repairs are scheduled and handled so that your experience with us is as smooth as possible. Your feedback is truly valuable, and I’ve passed it along to our team to help us evolve and improve our service. If there’s anything further we can do to assist you or any unresolved issues you’d like to discuss, please don’t hesitate to get in touch. We’d love the opportunity to make things right. Thank you, The Domestic & General Team
Posted 1 week ago
I am still waiting for the replacement drawers for my Hotpoint ultima freezer compartment. I spoke with Hotpoint customer service 3 weeks ago and they said they were awaiting 2 drawers coming in. I've tried to contact Hotpoint but their automated message system does not recognise my post code
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
We’re really sorry to hear about the delay in receiving your replacement drawers and the trouble you’ve had reaching us. We completely understand how frustrating this must be and want to assure you that we’re here to make things right. We’ve already reached out to you personally to gather all the details we need to resolve this quickly. Our aim is to get your freezer compartment back to working order as soon as possible. Thank you for your patience, and please don’t hesitate to get in touch if there’s anything else we can assist with in the meantime.
Posted 1 week ago
Was happy with engineer he told me cancel your policy and go buy new one. As we will never replace it.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for taking the time to share your feedback. I’m truly sorry to hear about your experience and that you’ve decided to cancel your policy. I want to clarify that the information you received from the engineer is incorrect. Every year, we successfully replace over half a million appliances for our customers. While we aim to repair items as a first step to reduce waste and support sustainability, replacements are absolutely part of our commitment when repairs are not feasible. We’re always striving to provide better service, and I’d be happy to discuss this further and see how we can make things right for you.
Posted 1 week ago
Not the same as you were years ago been with you over 23 years
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for taking the time to share your feedback with us, and for being such a loyal customer over the last 23 years. I’m truly sorry to hear that you feel we’re not operating to the standards you’ve come to expect from us. We take comments like yours to heart because they help us learn and improve. To understand more about your experience and how we can put things right, I’ve sent you a private message. Your input means a lot to us, and we’re committed to using it to enhance our service moving forward. Thank you again for letting us know how you feel, and I hope we can leave you with a much better experience next time.
Posted 1 week ago
I had a domestic and general policy that I didn't claim on for a year. Couldn't they have given me six months for free. Well the answer was no they can't be bothered
Helpful Report
Posted 1 month ago
We understand your perspective, and we want to assure you that our priority at Domestic & General is to provide subscription plans that deliver value for money. By focusing on straightforward and transparent offerings, we aim to ensure consistent support whenever you need it. We’ve noted your feedback and truly appreciate you sharing your thoughts with us. If there’s anything you’d like to discuss further, our team is here to help. Many Thanks, The Domestic & General Team
Posted 1 month ago
Just after Christmas my cooker door fell off and the way you handled it was absolutely disgusting.
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re really sorry to hear about the issue with your cooker and your experience—it’s not the level of service we pride ourselves on delivering. Your feedback is incredibly important to us, and we want to make sure this doesn’t happen to you or any of our other customers again. We have sent you a private message so we can understand more about what happened and work on resolving this for you. Many Thanks, The Domestic & General Team
Posted 1 month ago
They scratched all one side of the new freezer on delivery and only got £57 for the damage They were rude delivery drivers
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re truly sorry to hear about your experience. This isn’t the level of service we aim to provide, and we deeply regret that we’ve fallen short of your expectations. We have emailed you privately to give you more resources. Thank you for bringing this to our attention – we’re committed to making things right. Thank you, The Domestic & General Team
Posted 1 month ago
Terrible company. They are a scam .
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to share your feedback—we truly appreciate it. We’re deeply sorry to hear about your experience. At Domestic & General, we’ve been a trusted provider for over 110 years, and our goal has always been to deliver reliable and caring service to our customers. Your feedback shows us that we’ve fallen short, and for that, we sincerely apologize. We’ve reached out to you directly to better understand your concerns and ensure we’re doing everything we can to resolve the issue. Please know that we’re working diligently to make things right and provide you with the level of service you deserve. Thank you for giving us the opportunity to improve. The Domestic & General Team
Posted 1 month ago
They called up to try to get me to renew my fridge warranty when I said sorry I wasn't going to renew they just put the phone down on me ....only nice to get your money !! AVOID 🚫
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear about the way your call was handled—this is not the level of service we strive to provide. Your feedback is incredibly valuable, and we want to assure you that we are taking it seriously. We will be conducting additional training for our team to ensure that all customer interactions are handled with professionalism. Thank you, The Domestic & General Team
Posted 1 month ago
Worst company to deal with. NO help what so ever, they are quick enough to take your money, but when something goes wrong they do not want to know.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your recent experience and understand how frustrating this situation must have been for you. At The Domestic & General, we always strive to provide a helpful and supportive service, and it’s disappointing to learn we fell short of your expectations. While we can’t change what happened, we want to assure you that your experience is taken seriously. We have sent a private message so you can get directed to the right person to address your concern promptly. Sincerely, The Domestic & General Team
Posted 1 month ago
Have been paying insurance for quite a few years, my washing machine has had 4 call-out since January 23 and the fault is still not fixed, appalling customer service
Helpful Report
Posted 2 years ago
Don't waste your money with this company. They give you rewards but totally inflated prices give you discount joke then want to charge a large fee for installation. Been with them that long I must have bought the appliance 4times over. This resulted in us cancelling all our insurance with them. Rather put the money in a piggy bank.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I can't Express my words on this page because it be alot of abusive words towards this company takes your money and gives you a very poor service
Helpful Report
Posted 2 years ago
The repairer did not turn up on the specified day or contact me at any time
Helpful Report
Posted 2 years ago
Domestic and General is rated 1.7 based on 607 reviews