“De maaltijden vind ik werkelijk top. Gezond, makkelijk te bereiden en niet te vergeten lekker! Ik heb al een paar keer besteld vorig jaar altijd naar tevredenheid. jammer vind ik nu wel dat er een abonnement aanhangt. Dus hier moet ik nog even mijn feeling meekrijgen dat ik niet zo maar ongevraagd een levering ga aankrijgen. helaas was mijn recente levering niet aangekomen blijkbaar door schade. Gisteren dan wel de levering aangekregen. Hoewel de pakketjes heel goed verpakt zitten in een doos met droogijs waren er toch 2 dossjes stulk/ gescheurd. Ik vraag me af hoe dat eigenlijk kan. Succes met de business! gr,
Nathalie”
Hallo Nathalie,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in België liet inderdaad wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben uw feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen. Zo ontvang je op jouw bezorgdag vóór 9:00 uur 's ochtends een e-mail met een venster van 3 uur waarbinnen je maaltijden zullen arriveren, ergens tussen 9:00 uur 's ochtends en 9:00 uur 's avonds. Zo kun je je dag beter plannen!
Bedankt voor uw geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om u te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team
“Lekkere makkelijke maaltijden. Alleen jammer dat je tegenwoordig een abonnement moet nemen om een redelijke prijs per product te krijgen. Levering is nu met ups, dit is veel fijner, omdat dit met ijs in de verpakking gebeurt blijft je pakket ook echt bevroren. Bij de vorige leverancier ontdooien ze waardoor je 1 groot blok hebt die je tijdens bereiding kapot moet hakken. Maar dat is nu dus ook verbeterd. Erg veel lekkere keuzes in maaltijden. Super klantenservice”
“It's very good. Though two times now, I got the package unfrozen already...
Its mainly because of UPS, not storing it where its cold I guess, and that the delivery got postponed twice. I just need to look out especially, that I directly receive it and put it in the freezer...”
Hello Lauritz 👋,
Let's face it: our delivery service in the Netherlands sometimes left something to be desired. Our apologies for that! We've taken your feedback to heart and updated it considerably: from mid-July, we're working with a new delivery partner, Leen Menken, which ensures more weekday delivery days, less packaging material and guaranteed frozen deliveries by refrigerated trucks + a second delivery attempt.
Thank you for your patience so far and all the helpful and constructive feedback. We promise it's now better than ever and look forward to showing you how we've improved! 🌱🚚
Kind regards,
The Every. Team
Hallo Marit 👋,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in Nederland liet inderdaad wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Leen Menken, wat zorgt voor meer doordeweekse bezorgdagen, minder verpakkingsmateriaal en gegarandeerd bevroren leveringen door gekoelde vrachtwagens + een tweede bezorgpoging.
Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team
“Ik vind de maaltijden van Every heel goed. Alleen jammer dat je het via een abonnement moet kopen. Ik gebruik ze niet dagelijks, alleen als ik geen tijd of zin heb om te koken. De berichtgeving van UPS was verwarrend. Ik kreeg drie verschillende afleverdata. Uiteindelijk kwam het gelukkig op mijn uitgekozen datum aan. Op die andere data was ik niet thuis geweest.”
“De maaltijden zijn super lekker. Het programma om maaltijden te wijzigen verloopt wel nog wat traag. Er zouden best nog iets meer groenten bij mogen want pakketjes van 450 g is iets te weinig voor ons.
Heel tof dat de gerechten nu volgens de insteltijd toekomen.”
“Eten is geweldig en gemakkelijk. Bezorging blijft een uitdaging keer op keer, hoop dat jullie snel een goede partner vinden, want zo kun je helaas niet wekelijks op jullie rekenen. Daarnaast is jullie Nederlandse vertaling van de website, e-mails en overige zaken echt dramatisch.”
“Niet alles even lekker. De pakjes kwamen vandaag in een doos met heel veel extra koelplastic en waren toch al een beetje ontdooid. Ik zou ook graag een melding willen met ‘u kunt vandaag nog uw selectie wijzigen’ want nu heb ik ongewild precies hetzelfde ontvangen”
“Every.Foods vind ik geweldig! Niet alleen smaken de maaltijden heel lekker, maar ook wordt er veel rekening gehouden met het milieu en recycling. Mijn complimenten daarvoor!
DHL als bezorger daarentegen laat te wensen over. Zij waren meer dan een uur eerder aan de deur dan zij aangekondigd hadden en toen was ik niet thuis.
Daarom moest ik de maaltijden de volgende ochtend afhalen en dankzij de goede verpakking door Every waren die toch nog bevroren!”
Hi,
Bedankt voor je feedback.
We hebben je zaak al per e-mail kunnen oplossen. Ik bied nogmaals mijn excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden en vraag om je begrip.
Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice op hello@every-foods.com.
“Nice food, easy delivery. Unfortunately only certain days that can be chosen for delivery in Belgium. Last time no dry ice in the package and two boxes that were a bit damaged.”