Login
Start Free Trial Ben je een bedrijf? Klik hier

Every Foods Reviews

4.2 sterren 530 beoordelingen
81 %
aanbevolen door klanten Every Foods

Hoe zou jij dit beoordelen

Every Foods 5 star review on 17th February 2025
Arzu
Every Foods 5 star review on 17th February 2025
Arzu
Every Foods 5 star review on 17th February 2025
Arzu
Every Foods 5 star review on 17th February 2025
Arzu
Every Foods 5 star review on 13th December 2024
Ria
Every Foods 5 star review on 22nd November 2024
MJ
Every Foods 5 star review on 23rd August 2024
Mariska
15
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Het eten is best lekker, maar met de levering loopt het keer op keer mis. De aangeduide leverdatum wordt steeds verplaatst zonder waarschuwing (met een dag of soms zelfs een week). Als je niet thuis kunt zijn, heb je pech, dan is je eten voor de vuilbak (20 maaltijden in mijn geval). Op mails wordt snel geantwoord, maar de antwoorden zijn weinig behulpzaam (typische standaard antwoorden). Als je letterlijk elke dag thuis aanwezig kunt zijn om je bestelling in ontvangst te nemen (want reken er maar op dat dit niet de dag zal zijn die je op voorhand gekozen hebt), is dit een aanrader. Anders niet.
behulpzaam Verslag doen van
09.01.2025
Hi, thank you for your detailed feedback. I am very sorry that you had an unsatisfactory experience. Of course, the order should arrive on time as planned. If you have not yet been in contact with our customer service, I would ask you to contact us at hello@every-foods.com, and we will try to find a suitable solution for you. Thank you very much, the entire every team
04.03.2025
Ik heb mijn pakket woensdag niet ontvangen. Reden : adres onbekend . Nochtans staat Bredene wel degelijk op de Belgische kaart en was er iemand thuis om het aan te nemen. Wat gebeurt er nu?
behulpzaam Verslag doen van
24.11.2024
Hi, we are very sorry, your parcel does not seem to have been delivered. Please reach out via email to hello@every-foods.com and we are happy to investigate and find a solution for you. Best regards, The every team
28.11.2024
Contact is onmogelijk.
behulpzaam Verslag doen van
17.11.2024
Hi Karin, Thank you for your feedback. We are struggling to understand your review because when we checked our latest interaction with our customer care team, they both times replied within less than 30 minutes and provided the information asked for. If any further questions arose, please reach out to hello@every-foods.com again and we are happy to assist. Best regards, Your every® team
22.11.2024
Andere producten geleverd dan besteld! Als product uitverkocht is doen ze er zomaar iets anders bij al drie keer gebeurd! Eten goed
behulpzaam Verslag doen van
22.09.2024
Matig eten, en absoluut niet te verantwoorden dat het in zulke grote, zware dozen wordt verzonden. De ecologische voetafdruk is wellicht enorm. De enige reden dat ik nog een tweede levering 'bestelde' is dat het niet eenvoudig was om mijn abonnement stop te zetten. Dat heb ik nu normaliter wel gedaan.
behulpzaam Verslag doen van
13.09.2024
De maaltijden zijn meestal smaakvol, gevarieerd en gezond alleen veel te hoog van smaak. Vooral te veel geconcentreerd citroensap. De laatste tijd zijn sommige groente niet gaar terwijl andere te zacht gekookt zijn na 8 a 9 min. koken. Ik ga dan ook stoppen met mijn abonnement. Heel jammer want ik was eerst heel enthousiast. Vriendelijke groet, Louise Stam
behulpzaam Verslag doen van
16.08.2024
Goedendag, ik merk dat er niet gereageerd wordt op mijn e-mails en contactverzoeken. Tijdens een levering merkte dat ik 1 maaltijdverpakking gebarsten was ('Curry up'). Ondanks dat ik daar een foto van had gestuurd, bleef het muisstil aan de kant van Every. Ook een andere poging waarbij ik probeerde de leveringsdatum te wijzigen, leverde niets op. Ik overweeg daarom mijn abonnement op te zeggen.
behulpzaam Verslag doen van
04.07.2024
Food quality is great, but packaging and delivery service rarely works. The past two times, my meals have all arrived defrosted. One time, there were several damaged boxes.
behulpzaam Verslag doen van
04.07.2024
Het eten is lekker. De knop om je 'abonnement te pauzeren' is in de verschillende browsers die ik heb getest niet zichtbaar. Dat voelt als een valstrik. Je kan je abonnement dus enkel opzeggen via een mail en die mails worden helaas niet altijd beantwoord. Bovendien kan je dan je abonnement enkel 'opzeggen', wat niet hetzelfde is als 'pauzeren', en als gevolg heeft dat je wéér een mail moet sturen als je ooit opnieuw iets wilt bestellen. Het voelt allemaal erg wankel, om van de vertaalslag van Duits naar Nederlands maar helemaal te zijgen.
behulpzaam Verslag doen van
01.07.2024
Eten is perfect. Er om heen met vervoer en site gaat veel mis jammer genoeg.
behulpzaam Verslag doen van
30.06.2024
Hallo 👋, Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in Nederland liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Leen Menken, wat zorgt voor meer doordeweekse bezorgdagen, minder verpakkingsmateriaal en gegarandeerd bevroren leveringen. Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚 Met vriendelijke groet, Het Every. Team
03.07.2024
Eten is prima, maar bestellen kan alleen met abonnement, en het abonnement opzeggen is zo moeilijk gemaakt dat ik gedwongen was een extra bestelling te betalen die ik helemaal niet wilde. Dit nadat ik al via de Klantenservice had aangegeven het te willen stopzetten. Ik zou zeggen begin er niet aan
behulpzaam Verslag doen van
28.06.2024
Levering is niet in de avonduren waardoor je niet thuis bent. Het wordt dan geleverd in een postpunt waar het niet gekoeld staat! Liever dat het dan gewoon voor je deur wordt gezet, is toch dezelfde temperatuur als in iemand zijn berging.
behulpzaam Verslag doen van
13.06.2024
Dag Febe, Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in België liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen. Zo ontvang je vanaf dan op jouw bezorgdag vóór 9:00 uur 's ochtends een e-mail met een venster van 3 uur waarbinnen je maaltijden zullen arriveren, ergens tussen 9:00 uur 's ochtends en 9:00 uur 's avonds. Zo kun je je dag beter plannen! Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚 Met vriendelijke groet, Het Every. Team
03.07.2024
Kwaliteit van product is heel goed maar de communicatie is slecht. Niet bereikbaar en reageren niet of heel laat.
behulpzaam Verslag doen van
28.05.2024
Helaas waren er bij mijn 2de bestelling al leveringsproblemen, mijn pakket zou aanvankelijk een dag later dan voorzien geleverd worden, maar werd uiteindelijk helemaal NIET geleverd. Ik ontving hier geen verdere informatie of communicatie over van Every. NB: verschuivingen in de voorziene leveringsdatum zijn voor werkende mensen heel erg vervelend, werkschema's kunnen niet zomaar last minute aangepast worden om thuis te kunnen zijn!
behulpzaam Verslag doen van
17.05.2024
Dag, Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in België liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen. Zo ontvang je op jouw gekozen bezorgdag vóór 9:00 uur 's ochtends een e-mail met een venster van 3 uur waarbinnen je maaltijden zullen arriveren, ergens tussen 9:00 uur 's ochtends en 9:00 uur 's avonds. Zo kun je je dag beter plannen! Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚 Met vriendelijke groet, Het Every. Team
03.07.2024
Food is great but customer service and delivery: meh. First my shipment was delivered way to early (as in a week) so I did not expect it. My order got delivered at a pickup point at a whole different city (15 minute drive by car..) which was closed by the time I got home from work. Which means all the food can be thrown away. I contacted customer service twice since then (a week ago) and never got a reply. I would really like to keep continuing my every subscription but not if this is the way things work.
behulpzaam Verslag doen van
03.05.2024
Dag Lisa, Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in Nederland liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Leen Menken, wat zorgt voor meer doordeweekse bezorgdagen, minder verpakkingsmateriaal en gegarandeerd bevroren leveringen. Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚 Met vriendelijke groet, Het Every. Team
03.07.2024
Het voedsel valt af en toe tegen. Vooral de gerechten met linzen en kikkererwten. Veel gerechten moet ik aanvullen met vegetarische gehaktballen. Maar ja als je geen zin om zelf te koken is dit makkelijk maar niet overdreven lekker. Ik ben geen vegetarier
behulpzaam Verslag doen van
12.04.2024
Kan niet vrij nemen als jullie gaan leveren. Word geen tijdstip gemeld erg jammer
behulpzaam Verslag doen van
08.03.2024
Dag Linda, Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in België liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen. Zo ontvang je op jouw bezorgdag vóór 9:00 uur 's ochtends een e-mail met een venster van 3 uur waarbinnen je maaltijden zullen arriveren, ergens tussen 9:00 uur 's ochtends en 9:00 uur 's avonds. Zo kun je je dag beter plannen! Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚 Met vriendelijke groet, Het Every. Team
03.07.2024
De artikelen zijn erg goed, maar jullie verplichten nu om een abonnement te nemen en dat vind ik absoluut niet leuk.
behulpzaam Verslag doen van
01.02.2024
Ik was een grote fan, maar de belabberde website (meer dan de helft staat in het Duits en scrollen gaat bijna niet) en leveropties (wat een onzin dat je niet kan kiezen wanneer er geleverd wordt! Vraag desnoods meer geld voor levering maar doe er iets aan!!) hebben ervoor gezorgd dat ik nu uitkijk naar een alternatief.
behulpzaam Verslag doen van
12.01.2024
Dag Anne, Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in België liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben uw feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen. Zo ontvang je op jouw bezorgdag vóór 9:00 uur 's ochtends een e-mail met een venster van 3 uur waarbinnen je maaltijden zullen arriveren, ergens tussen 9:00 uur 's ochtends en 9:00 uur 's avonds. Zo kun je je dag beter plannen! Ook aan onze Nederlandse teksten wordt hard gewerkt 💪. Bedankt voor uw geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om u te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚 Met vriendelijke groet, Het Every. Team
03.07.2024
De maaltijden smaken goed al heel de bezorging regelmatig wat voeten in de aarde. Flexibel opstellen voor de levering is vereist.
behulpzaam Verslag doen van
29.12.2023
Every Foods is beoordeeld met 4.2 sterren op basis van 530 beoordelingen