“Tof concept. Heel makkelijk. Lekkere maaltijden.
Enige nadeel in bestellen: geen IDEAL optie, ik moest er een creditcard voor aanvragen
Enige opmerking over recepten: ZOUT! Poh, zo kom je in ieder geval makkelijk aan 1,5l water per dag”
Hi, thank you very much for your feedback. I'm glad to hear that you like the dishes. Regarding the amount of salt, I will pass this on to my colleagues. Otherwise, I hope we can welcome you back. Your every team
“Fijn dat er een webshop is speciaal voor gezonde vega(n) gerechten. De kwaliteit van de gerechten is wel wat minder geworden. Het assortiment spreekt me ook steeds minder aan, maar dat is persoonlijk. Vroeger veel leveringsproblemen gehad, maar gelukkig zijn ze van logistieke dienstverlener gewisseld.”
Hi, thank you for your detailed feedback. I'm very sorry that the selection no longer meets your expectations. Do you miss any bowls in particular? Regarding the difficulties with the delivery service, I can understand your disappointment. This is not at all up to our standard. If you have not already been in contact with our customer service, I would ask you to contact us at hello@every-foods.com, and we will do our best to find a solution for you.
Thank you very much. Your every team
Hi Nancy, thank you very much for your feedback. I will pass this on to the relevant department so that this can be adjusted in the future. If you have any further questions or other concerns, you can contact us again at any time via hello@every-foods.com. Your every-team
Hello, thank you for your feedback. I am very sorry that you had an unsatisfactory delivery experience. This is not at all our standard. If you have not yet been in contact with our customer service, I would ask you to contact us at hello@every-foods.com, and we will try to find a suitable solution for you.
Thank you very much, your every team
“Levering is niet optimaal, verpakking is wel goed maar komt niet met een koelwagen. En geplande dag wordt al eena uitgesteld.
Gerechten zijn wel tip/top.”
Hi,
Thank you very much for your feedback. I will pass on your feedback to the relevant department. We always do our best to improve. We would of course be delighted to welcome you back at every.
Your every team
Hi Nathalie, thank you very much for your feedback. I'm glad to hear that you like the dishes. Regarding the amount of salt, I will pass this on to my colleagues. Otherwise, I hope we can welcome you back. Your every team
“Lekkere en naar mijn idee gezonde menu’s. Over de bezorgdienst ben ik minder enthousiast. Ik krijg de doos regelmatig half open of ingedeukt bezorgd. Wat ik ook nadelig vind is dat Every niet telefonisch te bereiken is.”
Hi,
Thank you for your feedback. We are very pleased that you like our dishes.
I will pass on your suggestion about telephone customer service to the relevant department. We are constantly working to improve all our processes, so feedback like yours is very helpful. Have you already contacted customer services about your damaged delivery? If not, please contact us at hello@every-foods.com and we will find a solution.
The entire every® team wishes you bon appétit.
“Heerlijke maaltijden. Wil al meerdere jaren niks anders! Maar wel veel moeite met bepaalde dingen van dit bedrijf. Op dit moment lukt het niet om contact op te nemen met het bedrijf: je zit in een eindeloze loop van inloggen, op hulp knop drukken, en weer naar inlogpagina gestuurd worden. Niet tevreden over het nieuwe verpakkingsmateriaal, zakken ipv dozen. Hierdoor valt/glijden de zakken de vriezer uit plus dat je niet makkelijk ziet wat het is. Daarnaast wordt de bezorgdatum soms enkele dagen van te voren veranderd zonder dat dit doorgeven wordt. Uiteindelijk wel prima contact met klantenservice, maar moet helaas veel te vaak contact opnemen doordat er weer iets niet goed gaat.”
“ik vind het niet prettig dat je nu een abonnement moet nemen zodat ik elke keer de leverdatum moet wijzigen. Da laatste levering werd eerst afgemeld vanwege een gebrek. Bij levering ontbraken de koelelementen etc. dus niet zo bevroren als gebruikelijk.”
“Produkten zijn prima. Helaas zijn er telkens problemen met de bezorging. 's nachts wordt de bezorgtijd pas gemeld die vervolgens elke keer weer veranderd wordt. Laatste keer kwam een deel al ontdooid aan.”
“Ongelooflijk lekkere gerechten, ik was grote fan... Tot het niet meer mogelijk werd om éénmalig een bestelling te plaatsen. Ik heb meer dan voldoende aan 1 of 2 bestellingen per jaar. Het abonnement is er echt teveel aan. Zo jammer.”
Dag Anke,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in België liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen. Zo ontvang je op jouw bezorgdag vóór 9:00 uur 's ochtends een e-mail met een venster van 3 uur waarbinnen je maaltijden zullen arriveren, ergens tussen 9:00 uur 's ochtends en 9:00 uur 's avonds. Zo kun je je dag beter plannen!
Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team
“De meeste gerechten zijn heel lekker. Veel verse groente en ik heb echt het gevoel dat ik iets gezonds eet. De Nederlandse
website en e-mails hebben wat aandacht nodig qua taal. Het enige echte (grote) nadeel vind ik de bezorging met UPS. Die is zeer onbetrouwbaar. Bezorgtijden veranderen voortdurend zodat je makkelijk een hele dag thuis zit te wachten, en vervolgens heb je aan het einde van de dag nog niets ontvangen en begint het de volgende dag opnieuw. Ik vraag me daarbij ook af of het wel zolang bevroren blijft. Jammer en mogelijk een reden om mijn abonnement stop te zetten.”
Dag Nienke 👋,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in Nederland liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Leen Menken, wat zorgt voor meer doordeweekse bezorgdagen, minder verpakkingsmateriaal en gegarandeerd bevroren leveringen door gekoelde vrachtwagens + een tweede bezorgpoging. Ook aan onze Nederlandse website teksten wordt hard gewerkt :)
Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team
Dag,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in België liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben uw feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen.
Bedankt voor uw geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om u te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team
“De levering van UPS is dramatisch. Al voor de tweede keer komen ze gewoon niet langs en kun je 20 kilometer rijden om het pakket op te halen. Probeer eens DHL of PostNL”
“Eerste levering kwam 6 dagen later dan gepland met 2 beschadigde doosjes. 2e levering was de hele buitendoos zwaar beschadigd en zat er wat ijs aan de buitenkant van een aantal doosjes. De maaltijden zelf zijn wel makkelijk te bereiden en smaken prima. De service en levering kan nog wat verbetering gebruiken.”
Dag Sanja 👋,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in Nederland liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Leen Menken, wat zorgt voor meer doordeweekse bezorgdagen, minder verpakkingsmateriaal en gegarandeerd bevroren leveringen door gekoelde vrachtwagens + een tweede bezorgpoging.
Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team
“eten is allemaal heerlijk, maar de logistiek blijft dramatisch. Net voor de 2e keer meegemaakt dat de UPS bezorger aanbelt en terwijl ik door de intercom roep dat het hek open gaat dat hij weg loopt. Dit in totaal 4 leveringen die uberhaupt op dit address zijn aangekomen. Een keer heb ik een wijziging in mijn levering gemaakt en die levering is toen spontaan verdwenen. Er was wel zonder overleg een extra levering 3 weken later ingepland.
Blijft veel gedoe voor een dienst die moet ontzorgen.”
Dag Steve 👋,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in de Benelux liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we in Nederland met een nieuwe bezorgpartner, Leen Menken, wat zorgt voor meer doordeweekse bezorgdagen, minder verpakkingsmateriaal en gegarandeerd bevroren leveringen door gekoelde vrachtwagens + een tweede bezorgpoging. In België gaan we werken met Dynalogic, wat zorgt voor ruimere bezorgtijden, real-time tracking en bezorgmeldingen.
Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team
Dag Christel 👋,
Laten we eerlijk zijn: onze bezorgservice in Nederland liet wel eens te wensen over. Onze excuses daarvoor! We hebben je feedback ter harte genomen en flink bijgespijkerd: vanaf half juli werken we met een nieuwe bezorgpartner, Leen Menken, wat zorgt voor meer doordeweekse bezorgdagen, minder verpakkingsmateriaal en gegarandeerd bevroren leveringen door gekoelde vrachtwagens + een tweede bezorgpoging.
Bedankt voor je geduld tot nu toe en alle nuttige en constructieve feedback. We beloven dat het nu beter is dan ooit en kijken ernaar uit om je te laten zien hoe we zijn verbeterd! 🌱🚚
Met vriendelijke groet,
Het Every. Team