Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

FTD Flowers Reviews

3.1 Rating 1,437 Reviews
50 %
of reviewers recommend FTD Flowers
Read FTD Flowers Reviews

About FTD Flowers:

For more than 110 years, FTD has been your partner in giving with care, ease, and heartfelt meaning. We understand that your gift goes beyond the physical; it’s an expression of love and thoughtfulness. That’s why we treat every delivery as if it were for our own family, friends, or business partners, ensuring your emotions are conveyed with the highest respect and sincerity.

Our mission is to provide the finest quality, unwavering reliability, and a personal touch in every bouquet and gift. FTD flowers and gifts are expertly crafted, locally created, and hand-delivered, making your special moments truly memorable and your connections even stronger.

Visit Website

Phone:

800-736-3383

Write Your review

FTD Flowers 1 star review on 21st May 2025
Anonymous
FTD Flowers 1 star review on 21st May 2025
Anonymous
FTD Flowers 1 star review on 17th May 2025
Shelly Isabel
FTD Flowers 1 star review on 17th May 2025
Shelly Isabel
FTD Flowers 1 star review on 15th May 2025
Anonymous
FTD Flowers 1 star review on 15th May 2025
Anonymous
FTD Flowers 1 star review on 14th May 2025
Susan
134
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
This company is a total scam, do not order anything from here. I received a boquet that was shockingly different from the picture of what I thought I ordered. Extremely disappointing especially as this was for my mom for Mother’s Day. They left the sticker still on a CERAMIC vase. Gross. Dishonest. Karma is going to get them. They refunded me 30% but the math was also incorrect so I will be calling until I get a full refund. And you should too.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your Mother’s Day order. We sincerely apologize that the bouquet you received did not meet acceptable standards. We appreciate you bringing these concerns to our attention and for allowing us the opportunity to review the situation and work toward improving our products and service moving forward.
Posted 5 days ago
Wow was suppsed to be delivered in 5/7 for mothers day. I tracked it and it said was delivered but it was not. 2 phone calls and they said a discount and tbey would be delivered today. End if day i emailed again no delivery. They email back saying they we refunding me because i requested to cancel. Never canceled. So now my 87 year mom doesnt get her gift. Never again!
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your Mother’s Day order. We sincerely apologize for the disappointment this caused—especially for such an important occasion for your mother. We appreciate you bringing this to our attention and for allowing us the opportunity to review what occurred and work toward improving our delivery and communication processes moving forward.
Posted 5 days ago
I ordered an $80 deluxe bouquet and when the picture of what was delivered was send to me I about threw up. What in the actual **** did I buy? I was lied to. I got ripped off. BEWARE!!! You can see in the pics what I ordered vrs what I got. There wasn't even a sunflower in the entire thing. Shame on you FYD. Shame on you.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your order. We sincerely apologize that the bouquet delivered did not reflect what was shown on the website. We appreciate you bringing this to our attention and for allowing us the opportunity to review the concerns raised and work toward improving our product accuracy and service standards moving forward.
Posted 5 days ago
Hideous. $100 flowers look like they were picked by a 4yr-old in someone’s back yard. FTD did offer a 20% refund and redelivery from another florist. This is acceptable…as long as the new florist gets it right. A real pity that this garbage was delivered for Mothers Day. FTD wouldn’t share the name of the florist. I hope they refuse to use them again.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your Mother’s Day order. We sincerely apologize that the initial arrangement did not meet expectations for quality or presentation, especially given the importance of the occasion. We appreciate you bringing this to our attention and for allowing us the opportunity to address the concern through a redelivery from an alternate florist, and we value your feedback as we continue working to improve our service standards.
Posted 5 days ago
How do they sleep at night. $90 for a shot glass flower/plant. Ridiculous for the money. I thought I was doing something special, but the same money would have gotten me two dozen roses at the local grocery store. Compared to a bottle of water and a can of cooking spray, it gets lost in the photo.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your order. We sincerely apologize that the arrangement you received did not met your expectation. We appreciate you bringing this to our attention and for allowing us the opportunity to review the concerns raised and work toward improving our product offerings and service standards moving forward.
Posted 5 days ago
I paid for next day delivery and my flowers did not get delivered next day and they were wilted. Thanks. I was trying to cheer up my boyfriend's mom who was in the hospital.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding this experience. We sincerely apologize that the next‑day delivery did not arrive as promised and that the flowers were wilted, especially given that they were meant to bring comfort to your boyfriend’s mother during a difficult time. We appreciate you bringing this to our attention and for allowing us the opportunity to review what occurred and work toward improving our delivery and quality standards moving forward.
Posted 5 days ago
Very disappointed in FTD. I paid $80 for an arrangement that looked like a $20 arrangement that I could have bought at the grocery store. Their customer relations only would refund $30%. Including delivery I paid $120. Will not ever be using FTD again.
Helpful Report
Posted 6 days ago
We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.
Posted 2 days ago
Received flowers today only one was pretty out of a dozen.Droopy & brown .So not happy FTD flowers do better won’t be using you in the near future that’s for sure. CMC…
Helpful Report
Posted 6 days ago
We are contacting you for more information to help locate your order. Once we have the order details, we will reach out to assist.
Posted 2 days ago
I ordered 2 dozen pink roses and a gift gift crate. To be delivered this morning. Got the email stating my order has been delivered. I check can't find my order. Go through the chat bot it froze up no response. Call costumer service no help offered me 20 % discount and deliverer on Tuesday. They show no care about the occasion. I said no give me back my 350.00 . I want people to know they don't care about you. Wade McSwain
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your order. We sincerely apologize for the confusion on the order was not received as expected for your occasion. We appreciate you bringing this to our attention and for allowing us the opportunity to review what occurred and work toward improving our delivery tracking and customer service processes moving forward.
Posted 5 days ago
I’ve received the saddest bouquet of roses ever!!! The pedals all COMPLETELY FELL OFF ONE OF THE ROSES AS I TOOK THE BUNCH out of the box. So many others were wilted!!!my daughter paid good money for these and you sent me this sour bouquet!! Extremely disappointed and will share this on social media! Furthermore, my photos would not upload, is this on purpose???
Helpful Report
Posted 6 days ago
We’re very sorry to hear about the condition of the bouquet you received, including the petals falling off and the wilted flowers. We understand how disappointing this must have been, especially given the expectations for such a special gift. We’re glad to share that we have since spoken with you and are pleased that we were able to resolve the issue to your satisfaction. We truly appreciate your feedback and the opportunity to make things right.
Posted 5 days ago
I ordered a bouquet that cost $125 and chocolates that cost $25, not including the service fees. The total was $195, which was ordered for Mother's day. When we received the order, the chocolates were melted and most of the flowers were dead. It was so bad that the leaves were moldy. I called FTD and they only offered a 30% refund OF THE BASE PRICE, so $125. But somehow they only gave me back $33. Not sure how that came out to 30%, their math is obviously different than mine. They also offered a redelivery, which I wasn't happy about, but that's all they were offering. Why would I want flowers from the same place that sent dead flowers to my mom? When my mom didn't receive the redelivery the following day, which I was told they would be there, I called to find out where the flowers were????? I was told they wouldn't be delivered until the 12th, which is 2 days after Mother's day and 5 days after I ordered. I WILL NEVER ORDER FROM THEM AGAIN!!!
Helpful Report
Posted 1 week ago
We’re very sorry for your experience, especially receiving melted chocolates, damaged flowers, and the delay with the redelivery after your Mother’s Day order. We understand how frustrating this must have been. Please know that a supervisor has already reached out and left both a voicemail and an email to personally assist in resolving this matter. We truly appreciate your feedback and hope to make this right for you.
Posted 5 days ago
This needs to be a zero rating!!!!! So disappointed the flowers for Mother's Day arrived all dead! its like a nightmare or a very, very bad joke. And the customer service is even worse. I will NEVER order from FTD ever again. And I will encourage all my family members and colleagues to follow suit. FTD should be ashamed of their business practices.
Helpful Report
Posted 1 week ago
We’re truly sorry to hear that the flowers arrived dead and understand how upsetting and disappointing this experience must have been, especially for Mother’s Day. Your concern about the condition of the arrangement and the service you received is taken very seriously. A supervisor has reached out and left both a voicemail and an email to assist further and work toward resolving this issue.
Posted 1 week ago
I will never order from FTD again. Paid over $100 dollars for an arrangement that showed up looking nothing like the arrangement I chose from their website. I’ve seen $10 bouquets from our local grocery store that looked better. Absolutely pathetic!! Wish I had read all the horrible reviews prior to placing my order. I’m going back to using 1-800-flowers.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We understand how frustrating and disappointing this experience must have been, and we sincerely apologize for the quality issues you encountered. This is not the standard we aim to provide our customers. We genuinely appreciate you bringing this to our attention, as your feedback allows us the opportunity to review what occurred and work toward a resolution. Thank you for giving us the chance to address this matter and improve moving forward.
Posted 1 week ago
Don’t order from this company!!!! Aweful flowers nothing comes as pictured. Not even the vase you buy! Spend over $100 nothing is what I purchased
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize that the arrangement did not meet your expectations—especially given the significance of your order and the investment you made. This experience is certainly not in line with the standards we strive to provide. We truly appreciate you bringing these concerns to our attention. Thank you for giving us the chance to address this and improve your experience moving forward.
Posted 1 week ago
Truly wish i could get 0 stars. Paid $30 for same day delivery and they did not deliver and never told me. Then the next day they made multiple false promises of times they would guarantee delivery and each time it did not come. Wasted opportunity to send flowers. Horrible customer service too.
Helpful Report
Posted 1 week ago
We sincerely apologize for the frustration and disappointment caused by this experience. We understand how upsetting it is to pay for same-day delivery and receive no delivery or clear communication, followed by multiple unmet delivery assurances. This is not the level of service we strive to provide. Please be assured that a supervisor has contacted you to review the situation and work toward resolving this concern.
Posted 1 week ago
Do NOT use this company!! I ordered flowers for same day delivery for someone who was just diagnosed with cancer and ordered in the early morning. 4pm still nothing. Then get an email saying they didn’t have what I ordered and they substitute it! So now I’m like great what the heck are they gonna send and is it worth the $100 I spent?!? Call at 5:45pm it can’t get delivered until tomorrow. Call at 2pm the next day still nothing delivered. But paid for delivery yesterday. I called to cancel the order and ask for a refund. Only got part of my money back!! Stay clear and don’t waste your time or money!! They are terrible!!
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for sharing your experience and for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the delays, substitutions, and frustration you encountered—especially given the important and sensitive nature of the delivery. This is not the level of service or care we strive to provide. We truly appreciate your feedback, as it helps us identify where we fell short and where improvements are needed. We have contacted you directly and issued a full refund for your order, along with a complimentary arrangement, as a gesture of goodwill. Thank you for allowing us the opportunity to make this right, and we are truly sorry for the inconvenience this caused.
Posted 2 weeks ago
My friend ordered flowered for my birthday to arrive on 4/23, he got a email stating that they were delivered and I never received them. He asked for them to be redelivered and they were supposed to be sent yesterday and he again received an email stating they were delivered when I still have not received them. He even gave them my phone number since he’s in another state so that I could help direct them if they couldn’t find the address. I still never received a phone call. He needs to be given a refund and the whole amount as this is ridiculous.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
A supervisor has contacted you and left a voicemail, and sent an email about your experience. We understand this matter is important and want to ensure you feel supported. Please reach out if you need further assistance—we're here to help.
Posted 2 weeks ago
I ordered flowers for my sister Friday to be delivered on Monday 4/20/26. After calling they tell me delivery is up to 8pm or 9 pm. Are you kidding me. I ordered days ahead of time. They tell Me they checked with the florist and it’s out for delivery. Still not received. I want a refund and keep your flowers. I will never recommend FTD to anyone.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
A supervisor has reached out to you to discuss your experience, left a voicemail, and has sent an email regarding the resolution. We understand that this matter is important to you, and we want to ensure you feel supported. Please don't hesitate to contact us if you need any further assistance—we're here to help.
Posted 3 weeks ago
This place is a scam, the flowers and their website the one they sent. It’s a two different. Where disappointed never will shop here again.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
A supervisor has reached out to you to discuss your experience, left a voicemail, and has sent an email regarding the resolution. We understand that this matter is important to you, and we want to ensure you feel supported. Please don't hesitate to contact us if you need any further assistance—we're here to help.
Posted 3 weeks ago
Very disappointed. Ordered calming comfort for my cousins memorial. White and blue were her favorite colors with lillies being her favorite flower. I couldn't wait for her widower to receive the bouquet. Imagine my surprise when the delivery happened in the middle of the service with a vibrant bouquet that didn't match what I had ordered. Learned my lesson, never again ordering from FTD.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
A supervisor has contacted you and left a voicemail, and sent an email about your experience. We understand this matter is important and want to ensure you feel supported. Please reach out if you need further assistance—we're here to help.
Posted 3 weeks ago
FTD Flowers is rated 3.1 based on 1,437 reviews