“Good experience, at least one more update would have been useful. But I appreciate the sensitivity whilst managing the whole process. I recommend them”
Thank you for your thoughtful review. We're glad to hear that you had a good experience with us, and we appreciate your feedback about updates. We strive to provide support during the process, and your recommendation will be fed back to our management team.
Team HoH x
“Beautiful product. The packaging was lovely. Slightly longer shipping times and they sent me another package by mistake but was all cleared up very well by their team. Would recommend.”
Thank you for your lovely review and recommendation. We’re so pleased to hear that you love your jewellery and its packaging.
We can see that your order was dispatched within the 21-day timeframe quoted, but we’re sorry if this was a little longer than expected. We also apologise for the additional collection kit initially sent in error, but we’re glad to hear that our team was able to resolve this for you smoothly.
Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your support. Team HOH x
Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear that you had a smooth experience from ordering to receiving your jewellery. Keeping you informed throughout the process is very important to us, and we appreciate your feedback - Team HoH x
Thank you for your feedback! We're happy to hear you enjoyed your purchase. We appreciate your insight about the floating beads and will keep it in mind for future designs. Your support means a lot to us - Team HoH x
“A quick and efficient service just the wording and the look of your web site shows how professional you are. The piece of jewellery was beautifully crafted and packaged with everything needed to complete the task at home”
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you found our service quick and efficient and that the craftsmanship met your expectations. Your feedback on our website is much appreciated, and we're glad you had everything you needed to complete this at home. Your support means so much to us! - Team HoH x
Thank you for your lovely review! We’re so glad to hear that you found ordering easy and enjoyed the quick delivery. We appreciate your feedback and support! - Team HoH x
“Jewellery i had made was amazing. i can't fault the quality of work.
But sadly, when I ordered the self fill necklaces, I didn't receive the tools to fill with my mums ashes. After contacting them and asking for this to be sent out, I still haven't received this. 3 weeks later, I had to do this myself with a needle..”
Thank you for your kind words about the jewellery, and we’re truly sorry to hear about the trouble you’ve experienced with the self-fill kit. We completely understand how important this is, and we sincerely apologise for any inconvenience caused.
As confirmed in our previous emails with yourself, the self-fill kit was dispatched to the address you requested on the 4th of October. Unfortunately, it seems the kit has gone missing in the post, and we are very sorry that you had to manage without it.
Please do let us know if there’s anything further we can assist with, and once again, we apologise for the frustration this has caused. Team HoH x
“It is a lovely piece of jewellery,however I am
A bit disappointed that the writing is on such a slant,I thought would have been straighter,I have had the same item in the past but this was a replacement as the writing on the previous one faded completely .Its a perfect match to my husbands writing but feel
It could have been positioned better .Also I measured my wrist and thought I had ordered the correct size ,however this isn’t a particularly snug fit ,it’s rather loose but I can live with that I guess as I may have measured incorrectly .”
Thank you for sharing your feedback with us, and we sincerely apologise for any disappointment you’ve experienced with your recent order. We can see that your new piece differs slightly from your original, which is why the design and engraving pattern may appear different. We’re sorry if this wasn’t clear at the time of ordering, and we regret any confusion this may have caused.
We’re also sorry to hear that the bracelet doesn’t fit as perfectly as you hoped. We couldn't find any previous correspondence regarding the sizing, but if you’d like to discuss this further, please don’t hesitate to get in touch. We’d be happy to assist in any way we can.
Kind Regards, Team HoH x
Thank you for your positive feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with your necklace and that you had a great experience with us. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your support - Team HoH x