Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Keeler Hardware Reviews

4.6 Rating 7,287 Reviews
90 %
of reviewers recommend Keeler Hardware
“Asked for refund because of the delay and still have not seen refund”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good morning Pardeep, So that I can look into this for you, could you please email me at cs@keelerhardware.com.au regarding your refund request? To assist with processing your request, please provide the following information: Which item the refund relates to, or whether it is for both items Your best contact telephone number Once we receive this information, we can look into your request and assist you further. Kind Regards Helga Hilton Customer Service Manager
Posted 2 months ago
“Excellent service and great dispatch and delivery, for items which were not readily available”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Asked questions prior to buying that have only just been answered. When placing the order my unit number dropped off my address. I emailed immediately to try and fix and tried calling the 1300 number which was disconnected. I googled to find a landline number online and after several minutes on hold the first person answered and had to transfer me. The second bloke I spoke to was far from helpful and talking over me, made it seem like I inconvenienced his day. I personally went to auspost to get the parcel redirected including my unit number as no faith after that phone call. When the parcel arrived it didn’t look as though he added my unit number anyway. The goods were what I wanted BUT 1 out of the 4 screws provided that were all required was double the length and I was unable to use on my handrail or it would have poked right through the whole thing. I had also asked for info on eBay from the same place and a month later received a reply. This place is a joke, doing bare minimum and clearly severely under staffed. The manager responded to my google review immediately but it took close to a month to respond to my actual emails - very poor service indeed. Worry more about your service and less about your reviews”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good morning, Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. We are genuinely sorry to hear about your experience and understand your frustration. With regard to the screws supplied, all of our handrail brackets are provided with standard-length screws suitable for typical installations. We understand, however, that installation requirements can vary depending on the thickness and type of material the bracket is being installed into. If longer screws are required, we encourage customers to advise us either prior to placing the order or shortly after the order has been placed of the thickness of the material the handrail bracket will be installed into. This allows us to determine the appropriate screw length and assist with providing the correct fixings where possible. With regard to the delivery address, the order was placed on 23 July and was dispatched on 24 July. As per our email correspondence that the request to redirect the parcel was submitted on the same day the order was dispatched. We apologise for the inconvenience caused in this instance and appreciate your feedback regarding the suitability of the supplied screw. Kind Regards Helga Hilton Customer Service Manager
Posted 2 months ago
“Very helpfull reiceved our order pretty prompt”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Most of the order arrived quickly. Still waiting on all the intumescent seals”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good afternoon, Andrew Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear that you did not receive your package as promptly as you expected, and we apologise for any inconvenience this has caused. According to our records, your order has been marked as completed. If you could please email me the SKU number of the item you're referring to, I'll be happy to investigate this further and provide you with an update. Please feel free to contact me directly at helga@keelerhardware.com.au, and I'll look into this for you. Kind Regards Helga Hilton Customer Service Manager
Posted 2 months ago
“Good prompt service, good quality products and securely packaged to prevent damage. The stainless steel casement hinges are very good.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Very dissatisfied with the last interaction I had with Keeler as a company. I placed an order, the order came which was all incorrect. I returned all hardware which was worth 2.5k. With no appreciation for being honest, trustworthy and helpful. Instead I was charged an extra $50 for a few extra hinges at a discounted rate of $10.00 per hinge. When I clearly saved the company over 2.5k of hardware and 2 x amounts of courier charges. All I wanted was a size upgrade on my original hinge order with 5 x extra hinges added to the new order. Instead no real appreciation for the cost saved for the business, thanks Keeler for the let down.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good morning, James Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your recent experience with us left you feeling disappointed. We sincerely appreciate your honesty in returning the oversupplied hardware, and we recognise the time and effort involved in doing so. We're sorry that the outcome did not meet your expectations. While the additional hinges were supplied at a discounted rate, we understand that you were hoping for a different outcome given the circumstances, and we're sorry that you were left feeling disappointed. Customer satisfaction is important to us, and we're disappointed that we didn't leave you with a better impression. Thank you again for your feedback. It helps us identify opportunities to improve both our service and our communication. Kind regards Helga Hilton Customer Service Manager
Posted 2 months ago
“Product was received as described on the internet site. However, I think the customer support officer who answered my call needs to be educated a little more on the products, or she could have handed over to another officer who knew more about the product.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Quick delivery and item was as advertised, Price very competitive.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Good range and prompt delivery”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Website reasonably easy to use. Goods depatched and Delivery was extremely Prompt.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Excellant Service”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Great variety and quality of products but even better customer service. Buy from these guys, not the big green shed 😉”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“very happy with your service . quick delivery and happy with product”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Excellent people, great knoledge, great range of products and helpful advice but unfortunately completely dysfunctional business processes and systems, I would not recomend you guys unfortunately”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good morning, Mat Thank you for taking the time to leave your feedback. We're really pleased to hear that you found our team knowledgeable, helpful, and appreciated our product range. At the same time, we're genuinely sorry that our business processes and systems let you down. We understand how frustrating that can be, and it's clear that it affected your overall experience. Thank you again for your feedback, we appreciate it and hope we'll have the opportunity to provide you with a much better experience in the future. Kind Regards Helga Hilton Customer Service Manager
Posted 2 months ago
“Very accomodating with providing the correct lock to replace my existing unit”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Fast 7 fantastic service :)”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Very prompt service and delivery, totally happy with the product. Would highly recommend.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Great choice of door hardware, which was appreciated. Absolutely no dramas with ordering and delivery. Perfect”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Very good quick service”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Keeler Hardware is rated 4.6 based on 7,287 reviews