Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

LOFT Reviews

4.3 Rating 115 Reviews
82 %
of reviewers recommend LOFT
4.3
Based on 115 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 82%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read LOFT Reviews
Visit Website

Phone:

0161 470 0393

Email:

elizabeth.jackson@loft.co.uk

Location:

227 Ayres Road,
Stretford
Manchester
M16 0NL

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Very efficient sales and delivery service. Very pleased with the sofa.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“Excellent great customer services. Good delivery i am very pleased with Loft”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“All good - speedy delivery.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“Good service, prompt and polite delivery. Lovely chairs, seem strudy so far but only recently bought.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“Ordered a divan, legs were damaged and delivered in a Co Op plastic bag. Classy!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
I am sorry to hear of the issues you have raised. At LOFT we take customer service really seriously and would welcome the opportunity to investigate the matter. Please could you send a summary email to ann.durrell@LOFT.co.uk. Thank you
Posted 3 years ago
“Great service great discounts great bed base delivered very quickly five star service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future
Posted 3 years ago
“Excellent customer service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future
Posted 3 years ago
“Table arrived promptly. The delivery drivers called to let me know when they were close and had a cheery vibe”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future
Posted 3 years ago
“Loft and happy to help everytime i utilize them, quick service and great communication.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future
Posted 3 years ago
“Our sales contact, Joshua Sharp, and his colleague, Thomas Cockburn, were incredibly helpful in arranging a swift delivery to our site for some urgently needed bed frames. As our site is located in the North East and LOFT delivery schedules can't always guarantee immediate delivery, so the extra effort was greatly appreciated!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future
Posted 3 years ago
“I was delighted with the media unit. It was delivered exactly on time and installed with courtesy and efficiency. Thank you!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future
Posted 3 years ago
“The office staff and delivery team are always such a pleasure to deal with. So polite and friendly - the yare a credit to the company.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“A nice corner couch but a wrong corner! Different to the order, I went back to them but no response or offer to change the couch to the right model…”
Helpful Report
Posted 3 years ago
I am sorry to hear of the issues you have raised. At LOFT we take customer service really seriously and would welcome the opportunity to investigate the matter. Please could you send a summary email to ann.durrell@LOFT.co.uk. Thank you
Posted 3 years ago
“Customer service from these guys us amazing”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future
Posted 3 years ago
“I bought a mattress for the first time from LOFT and it is not satisfying. The mattress bends over if a heavy person sleep on it. I contacted the customer service and they told we can’t exchange it. The other problem, the mattress stiffness is not described clearly on the website.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
I am sorry to hear of the issues you have raised. At LOFT we take customer service really seriously and would welcome the opportunity to investigate the matter. Please could you send a summary email to ann.durrell@LOFT.co.uk. Thank you
Posted 3 years ago
“Hmmm, could be good but just not cutting it. Late deliveries. Missing and damaged items. Very slow, disorganised customer service. Unfortunately I wouldn't be keen on repeating my experience with them. It was the first and will be the last.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
I am sorry to hear of the issues you have raised. At LOFT we take customer service really seriously and would welcome the opportunity to investigate the matter. Please could you send a summary email to ann.durrell@LOFT.co.uk. Thank you
Posted 3 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“Installation team were great”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“Olivia Fogt and Siobhan have been amazing help this year”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
“My contact was always helpful and efficient and they gave excellent service. I would recommend.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave feedback, we really appreciate it. It’s great to hear you have been happy with the service from LOFT and look forward to helping you again in the future.
Posted 3 years ago
LOFT is rated 4.3 based on 115 reviews