Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

MobileHelp Reviews

4.6 Rating 4,083 Reviews
89 %
of reviewers recommend MobileHelp
4.6
Based on 4,083 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read MobileHelp Reviews
Visit Website

Phone:

561.3476255

Email:

Communications@mobilehelp.com

Location:

5050 Conference Way North, Suite 125
Boca Raton
33487

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Got this for my 90 yr old dad after my mom passed away who still lives alone completely independent. Gave us (and him) peace of mind now that he lives alone. Had to use it a couple of times, the respose from the emergency responders was always fabulous
Helpful Report
Posted 1 year ago
People we have dealt with have been very helpful.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I'm getting used to my alert. One thing I wish it was thinner. Kind of hard to wear under clothing.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great product and customer service
Helpful Report
Posted 1 year ago
I am very please with Mobilehelp about their customer service, technical support and their products, specially the micro all in one. I will recommend the company.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Works great and customer service was very helpful walking me through the setup.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I had a problem soon after I got and technical support was very good.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I am having some trouble getting used to this device. Several false alarms
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great customer service! Everyone has been very helpful and friendly
Helpful Report
Posted 1 year ago
He was kind and courteous.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I am not happy with your systym, I was picking necklace and put in on my neck and it called for emergency
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Eugene, We have received your review; we are happy to see that you have been staying safe and that this was only a false alarm. But we certainly apologize for any inconvenience the incident has caused you. We are also glad to see that you have already spoken with our Technical Support team for assistance getting a replacement. Please let us know if you have any additional questions or concerns we can assist with, or if there is anything we can do to earn a higher score. You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1 for Technical Support. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 1 year ago
I wanted something here when I was alone. It wasn't testing right and so i wasn't really using it and i procrastinate with calling for help to fix things. When I finally called, Mike helped me get it started and working.
Helpful Report
Posted 1 year ago
when my father fell down in the backyard mobilehelp was their the emts arived within minutes he got the help he needed thank you mobiel help.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Everything went very smoothly from ordering to activating the devices. Outstanding customer service department. Very professional and explained everything clearly. Highly recommend this company .
Helpful Report
Posted 1 year ago
We have not had to use the emergency services "thank God " but our dealings with MobileHelp like customer services have been great
Helpful Report
Posted 1 year ago
The IT person was very condescending. I was appalled. He spoke to me as if I was an idiot. I am far from it. Please consider offering customer service training to the IT staff. Very different experience with him compared to the salesperson I purchased the unit through.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Carol, We have received your review and we are sorry to hear about this incident. This is not an experience we want any of our customer to have. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience and peace of mind to our customers, and we want to make sure you receive nothing less. We will look into this incident to ensure that it does not happen again. Please let us know if you need any further assistance. What would be the best number for us to reach you on? You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1.
Posted 1 year ago
The support team is amazing. Great communication and customer service. I love that my dad can go places and meet friends and he has the security that the MobileHelp pendent provides.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I am very happy with mine and if anything happens they are right with you
Helpful Report
Posted 1 year ago
It would be helpful if your sales people informed customers that the system will it work with metal or composite roof
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Mary, We have received your review and we apologize if the proper expectation regarding the cellular coverage was not set at the time of the order. This is not an experience we want any of our customer to have. At MobileHelp, your safety is our number one priority, and we do offer a landline based system for home coverage where a landline phone connection is available. We would be more than happy to welcome you back into our MobileHelp family if this is an option that will work for you. You can reach us directly by dialing 800-800-1710. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 1 year ago
This might work in some areas, but not in mine. My phone almost never picked up a tower that was working and when I called customer service they insisted the problem was that my phone was locked. It was not. I went through 3 different phones at considerable expense and was without service for months. When I finally got a Verizon sim card, my phone "magically" worked just fine. MobileHelp tried to get me to accept the phone working on my wifi network, but that is NOT what I paid for, and the phone would then not work outside of my house. They were always polite, but never admitted the problem was with their service. They also wouldn't refund the 3 months I was paying for service and getting nothing (except grief).
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, We received your review and we apologize for any inconvenience you have experienced however it seems like you are referring to a different company, as we do not offer cellular coverage for cell phones. At MobileHelp we provide personal emergency response coverage and we pride ourselves in providing a great experience and peace of mind to our customers We want to make sure you receive nothing less. What would be the best number for us to reach you on? You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon, thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 1 year ago
MobileHelp is rated 4.6 based on 4,083 reviews