Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

MobileHelp Reviews

4.6 Rating 4,083 Reviews
89 %
of reviewers recommend MobileHelp
4.6
Based on 4,083 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read MobileHelp Reviews
Visit Website

Phone:

561.3476255

Email:

Communications@mobilehelp.com

Location:

5050 Conference Way North, Suite 125
Boca Raton
33487

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I am very disappointed in the unit, being way to big to wear all the time. After receiving it, I took on a 4 hr trip with me and it constantly kept going off as an emergency, every time I hit a bump. It wad mind-boggling. AM not interested, pls refund all my money since not being able to use it.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Christine, We received your review and we apologize for the issues you have experienced due to the false alarms. We are glad to see that you were able to connect with our Technical Support team to discuss the other systems we offer, as well as assistance with your cancellation. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to all of our customers, and we want to make sure you receive nothing less. Please do not hesitate to give us a call if you need any further assistance with the equipment return. You can reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1.
Posted 1 year ago
I love the ease of wearing the pendant- wish it were "prettier"- thankfully have not needed to use it. I do feel more at ease for my safety as I have it- Your set up person was super and very patient-
Helpful Report
Posted 1 year ago
the doctor attending me was awesome! Kudos for the service
Helpful Report
Posted 1 year ago
I have been in contact with two or three representatives of MobileHelp and I have found each to be vey professional, courteous, and helpful. Each of them were very patient when and detailed when answering any and all questions.
Helpful Report
Posted 1 year ago
So far I like it for mom. Problem is when her hearing aids aren’t in, she can’t hear the operator talk through the “ mini”.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I feel much safer and more secure walking outside
Helpful Report
Posted 1 year ago
Conflicting information passed along about the timing of the refund due us. Still no refund issued.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for contacting MobileHelp and bringing this concern to our attention. We apologize for any incorrect information you may have received. Refunds can take up to 30 days to be processed from the date the account closes. Our records indicate the full refund for your account has now been issued. Please let us know if we can be of any further assistance. In the future, if there is anything we can do to help keep you or a loved one safe, we would be more than happy to welcome you back into our MobileHelp family. You can reach us by dialing 877-827-6207 Option 3 for Customer Service.
Posted 1 year ago
I'm glad I found MobileHelp, my mother was starting to fall and with me out of town I was very concerned. So I contacted MobileHelp and they educated me on their products. I'm very pleased with what they offered. I'm very relieved now that my mom is protected.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you Mobile Help for the support needed to make it a peaceful experience. Fell in 🌺 and pressed alert and help was on the way😎
Helpful Report
Posted 1 year ago
I have limited abilities leaving me strande ; thank goodness for automated systems and person to person customer service over the telephone
Helpful Report
Posted 1 year ago
I couldn't be more pleased with the assistance I was given when I called Mobile Help. They were so polite and knowledgeable about their products. I was very impressed and would gladly recommend the them.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I like the MobileHelp button, I wear it all the time, however, I have contacted your customer service department on two different occasions because apparently, the salesperson who took my order misspelled my last name, which is Kordas, not cordas! I continue to get mail with my name misspelled although I have brought this to the attention of two different customer service representatives and each time they have told me that they have put in the correct information with my last name spelled "Kordas." So I don't know who is goofing up. Is it your customer service personnel or is it the people responsible for making the change once customer service has indicated a change needs to be made to the spelling of my last name. I hope whoever is responsible for reading these reviews will see that the correction is made. Thank you Ronald Kordas
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Ronald, We received your review and we apologize for any issues you have experienced at the time of the order. At MobileHelp, your safety is our number one priority, and we want you to be covered. We have reviewed the account and confirm that the requested changes have been made. Should you have any further issues, you can reach us directly by dialing 800-800-1710. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 1 year ago
Never received equipment. Been 7 days. Called your customer service. No response
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Nancy, We received your review and our records indicate that your account was cancelled due to the equipment return. A full refund has been issued. Please let use know if we can be of any further assistance, or if there is anything we can do to help keep you covered in the future. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience and peace of mind to our customers, and we want to make sure you receive nothing less. We would be more than happy to welcome you back into our MobileHelp family. You can reach us directly by dialing 800-800-1710 for help placing a new order.
Posted 1 year ago
We have just gotten Mobile Help. It has given me great peace of mind, knowing that my husband can get help whenever I am away from home. He has fallen several times in the last year and the services of MobileHelp are invaluable. It will also allow me to travel knowing he is able to get help quickly when/if necessary. The cost is so much less than other providers of this type of service yet we get the same value. Can't recommend it strongly enough.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I have recently added a mobile help device to my life. I am alone and to fall or suffer a medical emergency, I have no one to look to for help. Having my mobile help device gives me so much peace of mind. I can live my life and do anything I want, ANYWHERE I want and the device keeps me connected to immediate help should I ever need it. You simply cannot put a dollar amount on peace of mind. Thank You Mobile Alert!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Found it difficult to use..had bad experience the very first night
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi David, We received your review and we apologize for any difficulties you have experienced. If you have not yet had a chance to speak with our Technical Support team, a representative will be happy to help resolve this issue and provide you with any equipment replacements needed. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience and peace of mind to our customers, and we want to make sure you receive nothing less. What would be the best number for us to reach you on? You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon.
Posted 1 year ago
First time my dad needed help.the ambulance showed up 2hrs later.Thank god it was only a panic attack not a heart attack.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Wanda, We received your review, and we are sorry to hear about this incident. We are glad to hear that this was not a major emergency, and we apologize for any delays you experienced. We would like to have our Technical Support team give you a call to further review and resolve any issues. What would be the best number for us to reach you on? At MobileHelp, your safety is our number one priority. Please do not hesitate to give us a call. You can reach us directly at 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon.
Posted 1 year ago
Everyone was very helpful and did all they could to make this experience for my om a good one. Unfortunately her home is in a dead spot for connecting service. It was very disappointing for us buy I had nothing to do with the product or service
Helpful Report
Posted 1 year ago
I am a new user - have had it for about 2 months. I am pretty satisfied with it so far. I have the all in one pendant which is nice and small. You can speak into it. Has fall detection which can be canceled if it's in error. Charges very quickly and lets you know when the charge is running low.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Very good so far
Helpful Report
Posted 1 year ago
MobileHelp is rated 4.6 based on 4,083 reviews