“Read the fine print before paying anything. Step 1 is “Pay $28 USD”. Once that goes through they hit you with another $50 to complete the service. It’s all explained in the “fine print”, apparently.”
Hi Thomas,
Thank you for sharing your feedback with us. I understand your concerns about the multiple payments. Just to clarify, the initial payment of $28.99 was for the Eligibility Check, and the $50 was for the Standard Unlock, which is a standard procedure for unlocking your iPhone 11 from AT&T. All costs are clearly outlined during the checkout process to ensure transparency.
Since your order status is marked as "Unlock Complete," it looks like everything has gone through successfully! If you need any assistance with the final steps to get your phone up and running, feel free to reach out. We're here to help make your experience as smooth as possible!
Best,
Charlotte
Posted 7 months ago
Hi Thomas,
Thank you for sharing your feedback with us. I understand your concerns about the multiple payments. Just to clarify, the initial payment of $28.99 was for the Eligibility Check, and the $50 was for the Standard Unlock, which is a standard procedure for unlocking your iPhone 11 from AT&T. All costs are clearly outlined during the checkout process to ensure transparency.
Since your order status is marked as "Unlock Complete," it looks like everything has gone through successfully! If you need any assistance with the final steps to get your phone up and running, feel free to reach out. We're here to help make your experience as smooth as possible!
Best,
Charlotte
Hi May Zeidan,
Thank you for your feedback! I’m glad to hear you found the process fast and detailed, even though the unlock wasn’t what you needed. If you have any questions about your order or the unlocking services available, feel free to reach out. We're here to help!
Best regards,
Charlotte
Hi Alana,
I'm really sorry to hear about your frustration. I want to assure you that our processes are all outlined clearly during the checkout, and all payments made—including the $28.99 for the Eligibility Check and $35 for the Standard Unlock—are necessary steps to unlock your iPhone 13 Pro Max from Tesco Mobile.
Since your order status shows "Unlock Complete," you should now be able to use your phone on any compatible network. If you are facing any further issues or have specific questions about the unlock process, please let me know! I'm here to help you get everything sorted out.
Thank you for your patience!
Best,
Charlotte
“Well I am still waiting for my phone to be unlocked as I was told it would be unlocked for $11.99 to find a another message saying I had to pay another 26pound to finish unlocking it which I didn’t have the money so I wouldn’t recommend you to any body”
Hi Jacqueline,
I understand your frustration with the extra step in the unlocking process. The initial payment of £11.99 you made was for the standard unlock service, which requires an eligibility check first. Unfortunately, to proceed with unlocking your iPhone 7, a follow-up unlocking payment is necessary. All costs are outlined on the checkout page to ensure transparency.
I encourage you to complete the process. Once done, your phone will be unlocked, and you’ll enjoy the benefits of being network-free! If you have any questions or need assistance, feel free to reach out.
Thank you for your understanding!
Hi Paul,
I’m really sorry to hear about your experience. I understand how frustrating it can be. Just to clarify, you’ve successfully paid £11.99 for the Eligibility Check and £26 for the Standard Unlock, and your order status shows that the unlock is complete.
If your Samsung Galaxy S9 isn’t prompting for a code, this is where a Remote USB unlock may be required for an additional fee, as noted in the process. You can use your current status to move forward and continue unlocking your device.
If you have any questions about the next steps or how to proceed, please let me know! I'm here to help.
Best,
Charlotte
“este teléfono lo compré por amazon Algo hice mal para activarloy.se bloqueó Pensé que esta aplicación me ayudaría para desbloquearlo pero no se desbloqueó”
Hola Hilario, agradezco que hayas compartido tu experiencia con nosotros. Lamentablemente, si el iPhone está bloqueado debido a que se informó que se perdió o fue robado, no se puede desbloquear, ya que esto va en contra de nuestra política. Es importante asegurarse de que el dispositivo no esté en la lista negra antes de intentar el proceso de desbloqueo. Si crees que puede haber otro problema con el teléfono, no dudes en comunicarte con nosotros y podremos investigarlo más a fondo. ¡Gracias por tu comprensión y estoy aquí para ayudarte si tienes alguna otra pregunta!
Hi Hugues,
I'm sorry to hear about your experience with our service, and I appreciate you sharing your feedback. We're committed to providing a smoother unlocking process, and I’d love to help rectify any issues you faced.
It looks like you’ve already completed the Eligibility Check for €13.49 and the Standard Unlock for €33. Since your order status is "Unlock Complete," I'm hopeful that your iPhone 15 Pro is now unlocked and ready for use with any carrier.
If there's something specific you are unhappy with, please let me know. I want to ensure you're satisfied with our service!
Best regards,
Charlotte
“MY PHONE IS NOT UNLOCK EVERY THING I HAVE SCREEN SHOTS EVEN SCREEN RECORDING I HAVE IPHONE XR AND I UNLOCK ZONG SIM ITS REALLY BAD SERVISE MINIMUM 11 days complete but phone is not unlocked”
Hola Cynthia, entiendo que tienes problemas para que tu iPhone 12 Pro funcione después de desbloquearlo, especialmente después de usar un chip en Barcelona. Dado que el estado de tu pedido muestra "Desbloqueo completo", parece que el proceso de desbloqueo se ha realizado correctamente. Asegúrate de que estás usando una tarjeta SIM compatible y de que el teléfono está en buenas condiciones de funcionamiento. A veces, es posible que se necesiten configuraciones adicionales en tu dispositivo según la configuración de red. Si continúas teniendo problemas, no dudes en comunicarte con nosotros. ¡Estamos aquí para ayudarte! ¡Gracias por elegir Mobile Unlocks! Saludos, Charlotte
Hola Mauro, lamento que te sientas frustrado con el proceso de desbloqueo. Puedo asegurarle que los costos descritos en nuestra página de pago fueron comunicados antes de su compra. ¡Has realizado un pago inicial de $28,99 para el desbloqueo estándar de tu iPhone 11 y parece que el estado de tu pedido es "Desbloqueo completo"! Si necesita ayuda o si hay algo más específico con lo que le gustaría recibir ayuda, hágamelo saber. Estamos aquí para asegurarnos de que tenga una experiencia positiva con nosotros. Mejor, charlotte
Hi Joshua,
I’m sorry to hear that you feel this way about your experience. I can assure you that our process is straightforward and all costs are clearly outlined during checkout. You have already completed the necessary payments for the Eligibility Check and the Standard Unlock for your iPad, and your order status shows "Unlock Complete"!
If you have any concerns about how the unlock process works from here, I’d be happy to help clarify that for you. We're here to make this a smooth experience, and we appreciate your understanding.
Thank you for your patience!
“These people are cheat. They stole my money by falsely accusing my phone is blacklisted. I have provided them evidences to prove that my phone is not blacklisted. I requested for refund. But they refused and arguing heartlessly
Never trust them !!!”
Hi Gogilashanth Thevan,
I’m really sorry to hear you’re feeling this way. I understand how frustrating it must be, especially after making two payments for your unlock process. Just to clarify, since your order status shows "Unlock Complete," it means that your iPhone X has been unlocked successfully.
We follow strict guidelines regarding blacklisted devices. If your phone has been flagged, we can’t issue a refund, but I’d love to help you sort out any confusion around this. If you have any additional evidence regarding the blacklist status, please share it with us, and we can review it together.
Thank you for your patience, and I'm here to help!
“Not only did you NOT unlock my iPhone … you say there is no refund nd !!! AND to make matters worse … you double charged me !!!! Said you would refund that charge. BUT never has. And it’s been two weeks !!! Beware of this Company !”
Hi Diana Mitchell,
I’m sorry to hear about your experience! I can understand how frustrating this must be. Just to clarify, you made two separate payments: $28.99 for the Eligibility Check and $50 for the Standard Unlock. Since your order status shows "Unlock Complete," it seems the process has been finalized.
Regarding the duplicate charge, we do not see any indication of a double charge on our end. If you'd like, I can assist you in checking that again. Your situation definitely matters to us, and we aim to help you with any issues.
If there’s anything else you’d like to discuss or clarify, please feel free to reach out! We’re here for you.
“I pay for unlocking sim lock and been charged 11.99 what price is sensible to be honest but after some checks they asking for final payment of £26 to unlock phone.
I don't pay that but they send me a unlocking code any way because I wanted cancel and get a full refund.
I writing this review because they ask me to leave a review to get £10 back I hope they will do.
Let see if they pay that money back.”
Hi Grzegorz,
Thank you for sharing your feedback! I understand your concerns regarding the additional payment for unlocking your Huawei P20 Pro. Just to clarify, the initial £11.99 you paid was for the Eligibility Check. To complete the unlocking process, the final payment of £26 is necessary, as all costs are outlined on the checkout page before purchase.
Since your unlock status is "Unlock Complete," you should be able to use the code provided to unlock your device successfully. While we can’t issue a refund for the Eligibility Check, we're here to assist you with any issues!
Regarding the £10 offer, please check your email for details on how to redeem it. If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out!
Best,
Charlotte
Hi Sheldon,
I see your order status is "Unlock Complete," which means the unlocking process has been successfully finalized. If you're experiencing issues with service, it may be worth checking if your iPhone 12 is compatible with the new network you're trying to use. Sometimes, connectivity problems can arise if the phone is not set up correctly for the new carrier.
If you still have trouble, feel free to reach out to our support team for further assistance. We're here to help!
Best regards!
Hi Elias Mohammed Ali,
Thank you for sharing your experience, and I'm truly sorry to hear that you're having trouble with the completed unlock. Given your situation, it sounds like there might be a specific issue related to your iPhone 14 Plus.
1. **Check Compatibility**: Ensure that the SIM card you're trying to use is compatible with your unlocked phone and that there are no carrier-specific restrictions.
2. **Restart your Phone**: Sometimes, just restarting your device might resolve the issue. Turn off your phone, insert the SIM card, and then turn it back on.
3. **Verify Unlock Status**: Make sure to follow the instructions provided in the unlock completion email, specifically for iPhones: *"iPhones: connecting the phone to WiFi and turning the phone off and then on;"*.
If the above steps don't resolve the issue, please continue trying to contact our support team. We've unlocked your phone as per our records, but since no SIM card works, there might be an underlying problem that requires further technical assistance.
Thank you for your patience.
Best regards,
Charlotte
Hi Lp Ndhlovu,
Thank you for reaching out. I'm pleased to inform you that your iPhone 11 unlock from MTN South Africa is now complete! 🎉
It sounds like there might be some confusion. To finish the process, please connect your phone to Wi-Fi, turn it off, and then turn it back on. This step should finalize the unlocking procedure.
If you continue experiencing issues, please reach out, and we'll be here to help you through it.
Best regards,
Charlotte
Hola Yuly M, gracias por comunicarte. ¡Me complace informarle que el proceso de desbloqueo de su iPhone 8 Plus está realmente completo! 🎉 Ahora puedes usarlo con cualquier red compatible. Entiendo que pudo haber cierta confusión, pero tenga la seguridad de que su pago de $28,98 fue por el servicio de desbloqueo estándar, que ahora ha desbloqueado exitosamente su dispositivo. Si necesita más ayuda o tiene preguntas sobre cómo proceder, no dude en hacérmelo saber. ¡Disfruta de tu teléfono desbloqueado! Saludos cordiales, Carlota
“They charge me two times 14 usd plus another charge of 36 usd for nothing they don’t even unlock my SIM card I have to call the service provider in UAE to solve my problem for free . Pls refund back my money .”
Hi Issam,
Thank you for reaching out. I understand your frustration, and I'm here to help. From what I can see, your order status is "Unlock Complete," meaning the unlocking process has been successfully finished on our end.
You initially paid $14.99 for the Eligibility Check and $36 for the Standard Unlock. All costs were outlined on the checkout page prior to your purchase.
Since your SIM unlock is complete, you might just need to follow these simple steps to finalize it:
1. Connect your iPhone to WiFi.
2. Turn your phone off and then back on.
If you still face issues, please ensure that your phone is compatible with the new network or try contacting Etisalat UAE to verify there are no other underlying issues.
If there's anything else I can assist you with or if the steps above don’t resolve your problem, please let me know, and I'll be happy to assist further.
Best regards,
Charlotte
Hi Nancy,
Thank you for sharing your experience with us. I'm sorry to hear that your iPad is still showing as locked by Verizon. According to our records, your order status is "Unlock Complete."
Please ensure that you have followed the unlocking instructions thoroughly. For iPads and iPhones, typically connecting to WiFi and restarting the device helps complete the unlock process. If you continue to face issues, double-check that your iPad meets all network criteria and is not blacklisted or reported lost/stolen, as we cannot unlock devices with these issues.
Let's work together to resolve this. If you could provide any specific error messages or further details, it would greatly assist us in troubleshooting the problem.
Best regards,
Charlotte