Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

MobileUnlocks Reviews

4.5 Rating 1,268 Reviews
87 %
of reviewers recommend MobileUnlocks
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Tricked into paying so much....first pay they are asking is 29dollars then keep asking for another 50 dollars to to complete the process. They didn't unlock my iphone even after paying 29 dollars. Disappointed
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Julius, Thank you for sharing your experience. I'm sorry to hear about your frustration. From what I see in our records, your iPhone 13 Pro Max unlock process from AT&T USA is actually marked as "Unlock Complete." This means that your phone should now be unlocked and ready for use with any compatible carrier. Regarding the payments, please note that we have clearly outlined all costs on the checkout page prior to purchase. As per the information: - You’ve paid $28.99 for the Standard Unlock fee, which covers the initial unlocking process. - All phones require an Eligibility check first, followed by an Unlocking Payment. Could you please check your email for the unlock confirmation and instructions? If you’ve followed the instructions and still face issues, let me know so we can assist you further to ensure you have a smooth experience with your unlocked device. Thank you for your patience, Julius! Best, Charlotte
Posted 8 months ago
If it is possible please give me back my money I didn't use what you guys sent to me
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Yohannes, Thank you for reaching out. I'm glad to inform you that your unlock for the iPhone 15 Pro Max from O2 Germany has been completed successfully. Regarding your request for a refund, our refund policy specifies that we cannot issue refunds once the service has been fulfilled, especially since the unlock is complete and ready for you to use. Here’s a snippet from our policy: > "2.1 It is not possible to cancel your order once it is paid for. Pre-orders, eligibility check, and unlocking costs are incurred immediately upon placing your order." Please try using your unlocked iPhone with your desired network. I’m confident you'll have a positive experience with your newly unlocked device. If you encounter any issues or have more questions, I'm here to help! Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
Very poor nod good service
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Harshita Talreja, I'm sorry to hear about your experience. However, I'm happy to inform you that your iPhone 11 unlock is now complete! You have successfully paid for the Network Check and the Standard Unlock, with no further payments required. To complete the unlock process, please ensure your iPhone is connected to WiFi, then turn it off and on again. This should finalize the unlock. If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to let me know. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
Hello. I want to share unpleasant relations with this site. ordered an eSIM unlock, paid the money, and... result 0. eSIM is still blocked
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Yurii, I appreciate you reaching out and sharing your concerns. I understand it's frustrating when things don't go as expected. From our records, I can see that your order status is marked as "Unlock Complete." This indicates that the unlock process has been successfully completed on our end. If your eSIM is still blocked, it might require a few additional steps which can sometimes get overlooked. Please try the following steps to complete your unlock: 1. **Ensure your iPhone 12 Pro Max is connected to Wi-Fi.** 2. **Restart your phone.** In most cases, these steps should finalize the unlock process. If you continue to experience issues, it may be beneficial to check if there are any carrier-specific instructions that need to be followed or reach out to your carrier for further assistance as sometimes their end requires updating. Thank you for your patience and I hope this helps you resolve the issue. If you need further assistance, please don't hesitate to reach out. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
Didn’t tell me much information
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Miss Legg, Thank you for your feedback. I see that your order to unlock your iPhone 11 from Three UK has been marked as "Unlock Complete." This means your phone should now be unlocked and ready to use with any compatible network. I understand this process can sometimes feel complex, and I'm here to help clarify things for you. You have already paid £11.99 for your Standard Unlock, and there are no additional payments required at this point since your unlock is complete. If you have any further questions or need help with the next steps, feel free to reach out. We want to make sure you have a smooth experience using your unlocked phone. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
I would recommend to not to use this website as it's totally fraud. At first they asked me to pay £12 and then £26 and then £20 and it didn't help me.I loose my money,I did as the process told me to do but it keep on asking money.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Sohail Qaiser, I'm sorry to hear that you're not satisfied with our service. I see that you've already paid £11.99 for the Eligibility Check and £26 for the Standard Unlock for your Samsung Galaxy A9 (2018) locked to Vodafone UK. Your order status is now "Unlock Complete," and you have received the unlock code "05846284". In some cases, like yours, if the device does not prompt you to enter an unlocking code after inserting a non-Vodafone sim card, a Remote USB Unlock might be necessary. Unfortunately, this would indeed require an additional fee, which you were informed about during the process. Our refund policy is quite clear about these cases: > "Remote USB Unlock: Refund is given if the service is incompatible or doesn't work. No refund if you purchased an unlocking code, but your Android phone doesn't prompt for a code when using an incompatible sim card." Your satisfaction is very important to us, and I'd encourage you to continue with the Remote USB Unlock. This should resolve your issue and complete the unlocking process for your phone. If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. Best regards.
Posted 8 months ago
My Network Problem is Not Resolved Please Find the attached File and Screenshot Attached
Helpful Report
Posted 9 months ago
No se desbloqueo el equipo y aún no me dan soluciones Quiero mi reembolso Es estafa
Helpful Report
Posted 9 months ago
Irreführenderweise sind die 13 Euro nur für die Prüfung der Freischaltbarkeit, dass die Freischaltung selbst dann nochmal EUR 150 (3 x soviel wie bei A1) kostet erfährt man erst später. Wenigstens bekomme ich - lt Mail von MobileUnlocks - EUR 10 auf die Prüfungskosten refundiert, wenn ich hier eine Bewertung abgebe - mal schauen 🤔. Die Prüfung selbst hat ja einwandfrei funktioniert, aber verstehe nicht was das bringt ausser zusätzlicher Geldmache. Wenn ich einen Unlock-Auftrag gebe muss MobileUnlocks ja sowieso prüfen ob das Handy freischaltbar ist.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hallo Alexandra, vielen Dank für Ihr Feedback. Ich freue mich zu hören, dass Sie unseren Testservice als perfekt empfunden haben. Um Ihre Bedenken auszuräumen: Die erste Zahlung von 13,49 € deckt die Eignungsprüfung ab, die sicherstellt, dass Ihr iPhone die Kriterien für die Entsperrung erfüllt. Dies ist wichtig, um spätere Komplikationen zu vermeiden. Wenn Ihr Telefon diese Kriterien nicht erfüllt, werden Sie informiert und unnötige Kosten werden Ihnen erspart. Was die zusätzliche Zahlung für die Entsperrung betrifft, werden alle Kosten vor dem Kauf auf unserer Checkout-Seite aufgeführt. Die Eignungsprüfung ist ein notwendiger Schritt, um die Durchführbarkeit der Entsperrung zu bestimmen. Wenn Sie weitere Fragen haben oder Hilfe benötigen, lassen Sie es uns bitte wissen. Wir sind hier, um diesen Prozess für Sie so reibungslos wie möglich zu gestalten. Vielen Dank, dass Sie sich für MobileUnlocks.com entschieden haben! Mit freundlichen Grüßen, Charlotte
Posted 8 months ago
Unfortunately it took my money and didnt work It is my mistake that i didnt read any reviews before paying. I did pay 2 times for nothing the phone didnt work
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello Bassem Aldwaik, Thank you for reaching out. I see that you’ve paid $14.99 for the Eligibility Check and $36 for the Standard Unlock to unlock your iPhone 11 from Zain Saudi Arabia, and I'm pleased to confirm that your order status is "Unlock Complete." Since the unlock has been completed, please ensure that you follow the necessary steps to finalize the process. For iPhones, this typically involves the following steps: 1. Connect your iPhone to a WiFi network. 2. Turn your iPhone off and then back on again. If you’ve followed these steps and are still encountering issues, please let us know so we can assist you further. I understand the frustration of paying multiple times, but it's important to note that all costs are outlined on the checkout page prior to purchase. The Eligibility Check fee is to ensure your phone can be unlocked, and the Standard Unlock fee is the actual cost for unlocking the phone. If the process hasn’t worked as expected, we are here to help troubleshoot and resolve the issue to give you a positive experience with our service. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
pésimo servicio, nunca me solucionaron el desbloqueo, dejaron de contestarme los mensajes, ni menos los correos, no hubo intento de devolución asi que finalmente este servicio es una estafa y no lo recomiendo por ningún motivo.
Helpful Report
Posted 9 months ago
This is a joke , you pay £12 up front and then on check out they ask for another £26 to actually complete the task Avoid! Just go to your local shop and it costs £15 all in with no games!
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hello Michael, Thank you for sharing your feedback. We understand your concerns regarding the payment process. To clarify, the initial payment of £11.99 covers the Standard Unlock service, which you've already completed. As stated on our website, all costs, including any additional payments, are outlined on the checkout page prior to your purchase. We aim to provide transparency and inform customers about the necessary steps for unlocking their devices. Each unlock requires an Eligibility Check followed by the unlocking payment to ensure your specific phone model is supported and to proceed with the unlock effectively. We appreciate your feedback and are always striving to improve our services. If you have any further questions or require assistance with your order, we're here to help. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
They took my money and it didn't even work
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Arlexia, Thank you for your message. I see that your unlock order for your iPhone 7 Plus from Sprint USA is marked as "Unlock Complete." This means the unlocking process has been successfully completed on our end. If you're experiencing issues, please ensure you follow the instructions provided: 1. **Connect your phone to WiFi**. 2. **Turn your phone off and then back on**. If it still doesn't work, please confirm that your SIM card is compatible with the network you're trying to use. Sometimes additional troubleshooting may be required. If the issue persists, please get in touch with our support team for further assistance. Thank you for your understanding. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
SCAM DO NOT USE THIS SERVICE. MY IPAD IS STILL eSim LOCKED AND ONLY WORKS WITH VERIZON STILL. I HAVE TRIED SEVERAL TIMES TO CONTACT SUPPORT AND ONLY GET AUTOMATED ANSWERS AND NO CONTACT PHONE NUMBER TO SPEAK TO A HUMAN. I'M FILING A FRAUD CLAIM WITH MY CREDIT CARD COMPANY.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Jessica, I'm sorry to hear about your experience. I see that your order status is "Unlock Complete" and you’ve already made two payments ($28.99 for the Eligibility Check and $50 for the Standard Unlock). Since your device is still locked, it’s possible that there’s a compatibility issue or additional steps needed to finalize the unlock. Please check the instructions provided in the unlock confirmation email carefully. If you've followed them and the issue persists, it's crucial to confirm that your iPad is eligible and not affected by other conditions like being blacklisted or having an Activation Lock, as outlined in our refund policy. If your iPad is not barred or blocked, and the issue is due to an improper unlock, our policy does state we should help rectify such situations. I strongly encourage you to try reaching our support through the website one more time for further assistance, as we genuinely want to resolve this for you. Thank you for your patience and understanding. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
fuck you never can find
Helpful Report
Posted 9 months ago
Didnt work
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Neelam, Thank you for reaching out and I'm sorry you encountered an issue. I'm happy to inform you that your iPhone 12 Pro Max from the network Three UK has successfully been unlocked. Since your status is "Unlock Complete", it should now be ready to use with any compatible network's SIM card. Please follow the final steps to complete the unlocking process: 1. **iPhones: ** Simply connect your iPhone to WiFi, then turn it off and back on. If you still face any issues after following these steps, please let us know so we can further assist you. Thank you for using mobileunlocks.com. Enjoy your unlocked iPhone! Best wishes, Charlotte
Posted 8 months ago
Stay clear from this website and service. I paid £11 initially for some checks than in small print it says to actually do the unlock it’s a further £26. My phone is still locked to O2. Raised a ticket I had initial response after that nothing. Just go to a normal phone shop or get it done free from your network provider. £37 later and many hours phone is still locked. Very poor service. Never again scam artists.
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Mr. Hussain, Thank you for reaching out and sharing your experience. I'm sorry to hear about your frustration. Firstly, I want to confirm that according to our system, your order status shows **"Unlock Complete."** This means your iPhone 11 Pro Max should now be unlocked from the O2 UK network. Here's a quick guide to completing the unlock: 1. **Connect your iPhone to Wi-Fi.** 2. **Turn the phone off and then on again.** If you follow these steps and still encounter issues, please get in touch with our support team again, and we'll prioritize resolving this for you. Regarding the costs, we strive for transparency. The initial **£11.99** was for the Eligibility Check, and the **£26** was for the Standard Unlock, both of which were outlined on the checkout page before your purchase. I truly hope this information is helpful and leads to a positive resolution. We appreciate your feedback and are here to assist you every step of the way. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
Bought this for two of my phones. Both are still saying the SIM is locked and there is no one to call anyone. Connected support and they say they will respond in 3 hours but its been 24hrs and nothing. Most likely this is just a scam
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Suzanne, I'm sorry to hear about your experience and understand your frustration. Firstly, I'd like to confirm that your order status for unlocking your iPhone 12 is marked as "Unlock Complete." This means the unlocking process for this phone has been successfully completed on our end. For any issues you encounter with your phone still displaying that the SIM is locked, here are a few steps you can try: 1. Make sure your iPhone is connected to WiFi. 2. Turn your phone off and then back on. 3. Insert a SIM card from a different carrier to check if the phone accepts it. If you have already tried this and your phone remains locked, it may be a specific issue that we need to address. Please provide a video showing the "SIM Locked" message as required in our [Refund Policy](#). I apologize for the delayed response from our support team and assure you that this is not our standard practice. I will escalate this issue to ensure you get the assistance you need as soon as possible. Thank you for your patience, Suzanne. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
I recently used this service to unlock my mobile phone and paid $64.99. They claimed my phone was unlocked, but when I checked with my carrier, it was still locked. This service is a complete scam! Buyers beware, don't waste your money here. Terrible experience and no support to resolve the issue. Avoid at all costs! After I left review They left another instruction. I follow the instruction. Still not working. ---
Helpful Report
Posted 10 months ago
Wouldn’t advise, phones still not unlocked after paying £40
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Miss Edwards, Thank you for your feedback. I see that your order for unlocking your iPhone 13 Pro from the network giffgaff UK is "Unlock Complete". It sounds like you may have already gone through the process. If you're having trouble completing the unlock, please follow these final steps: 1. Connect your iPhone to WiFi. 2. Turn the phone off and then on. If you still encounter issues, please reach out to our support team for further assistance. Your patience is much appreciated. Best regards, Charlotte
Posted 8 months ago
MobileUnlocks is rated 4.5 based on 1,268 reviews