Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

MobileUnlocks Reviews

4.5 Rating 1,268 Reviews
87 %
of reviewers recommend MobileUnlocks
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Works perfectly, good support procedure. The only issue is that the site says you'll get an answer from support in 24 hours. I got no reply whatsoever in 72 hours, which made me very suspicious. It all worked out in the end though, the tech was very professional.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Once the initial £10 was paid, around 24hrs later I had to pay more money as the process for unlocking was different from initially thought. At this point I was skeptical but decided to pay the fee. Around 4 or 5 days later I got an email containing the unlock codes as request. So, despite being skeptical I was proved wrong and the service worked. Thank you.
Helpful Report
Posted 2 months ago
El proceso se tardó dos semanas, pero al fin obtuve el código de desbloqueo.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hola Isaac, ¡Gracias por tu paciencia durante el proceso de desbloqueo! Nos alegra saber que finalmente recibiste tu código de desbloqueo, "47079035". Si tienes alguna pregunta sobre cómo usarlo o si necesitas más ayuda, no dudes en comunicarte con nosotros. ¡Estamos aquí para ayudarte! ¡Disfruta de tu A3 4G desbloqueado! Saludos, Charlotte
Posted 2 months ago
Gut aber dauert über eine Woche
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hallo Marco, vielen Dank für dein Feedback! Wir freuen uns, dass der Entsperrvorgang abgeschlossen ist. Wir verstehen, dass es länger gedauert haben könnte als erwartet. Wir bemühen uns, Updates so schnell wie möglich bereitzustellen, aber bitte denke daran, dass diese Zeiten aufgrund der beteiligten Netzwerke variieren können. Wenn du weitere Fragen hast oder Hilfe mit deinem entsperrten iPhone 13 benötigst, kannst du dich gerne an uns wenden! Wir sind hier, um dir zu helfen. Beste Grüße, Charlotte
Posted 3 months ago
Was easy to use , follow the steps and was easy very clear instructions and followed through ok . Sim still not working but thing this may be more the network provider hasnt swapped over my number to their network yet
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Jackie, Thank you so much for your feedback! I'm glad to hear that you found the process easy to follow and that our instructions were clear. Regarding the SIM not working, it’s possible that the network provider hasn’t fully transferred your number yet. It can sometimes take a little time for everything to sync up. If the problem persists, I recommend checking with your new provider to ensure there are no outstanding issues on their end. Please let me know if there's anything else I can assist you with!
Posted 3 months ago
Easy to use and worked just fine. It would be more professional if they were fully transparent about the cost to unlock up-front, as they do not clearly advisterise that the first payment is only a pre-payment and not the full amount to unloick. That said, the second payment request is is mentioned/hidden in their T&Cs.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Émile, Thank you for your feedback! I’m glad to hear that you found our service easy to use. I completely understand your concerns regarding the payment structure. Just to clarify, the first payment you made of £11.99 was for the Eligibility Check, which is a necessary step before the unlocking process can proceed, and the second payment of £26 was for the Standard Unlock. All costs are outlined on our checkout page to ensure transparency, but I appreciate your suggestion for clearer communication! If you have any further questions or if there’s anything else I can assist you with, feel free to reach out. We're here to help you every step of the way! Best, Charlotte
Posted 3 months ago
Does what it says on the tin, but not always instant so make sure to check the small print
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Ryan, Thank you for your feedback! I understand your concern regarding the payments needed to unlock your iPhone 6 from O2. Just to clarify, the two payments you've made—£11.99 for the Eligibility Check and £38 for the Standard Unlock—are all part of the process outlined during checkout. Your order status shows "Unlock Complete," which means we have successfully completed the process for you. If there are any further actions required, we’ll be sure to keep you posted. If you have any other questions or need assistance, feel free to ask! Best, Charlotte
Posted 3 months ago
Brilliant service! I bought an iPhone 8 for my son for Christmas and needed it unlocked from 02. The phone was unlocked and is working great! It took about 9 days, but they kept me updated and responded to any queries I had straight away. The only thing I was a bit annoyed about was the unexpected charge after they ran the initial checks, I didn’t think it was very clear, but in the end the job was done perfectly.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Denise, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that your iPhone 8 is unlocked and working great for your son—just in time for Christmas! I apologize for any confusion regarding the initial charges. To clarify, the payment process includes both the Eligibility Check and the Standard Unlocking Payment, which are outlined on the checkout page. This ensures we can accurately determine the best way to unlock your device. If you have any further questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to help! Best regards, Charlotte
Posted 3 months ago
Quick Service
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Kayleigh, Thank you for reaching out! I see that your order status is "Unlock Complete," and your unlock code is "28079635." You've successfully completed the necessary payments for the Eligibility Check (£11.99) and the Standard Unlock (£26). If your status is complete, you should be all set to unlock your Samsung Galaxy Note10 with the code provided. If you need help with the unlocking process, please let me know! I'm here to help you ensure everything goes smoothly. Best regards, Charlotte
Posted 3 months ago
Didn’t think it was going to work. Took a lot longer than I expected but actually worked like they say it does. Thank you would recommend it to any one who needs to unlock a phone .
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Michael, Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear that the unlock worked for your iPhone 11. We understand that the process might have taken longer than anticipated, but it’s great to know that you are satisfied with the end result. We appreciate your recommendation and are here to help if you or anyone you know needs assistance in the future! Best regards, Charlotte
Posted 3 months ago
Thanks for being patient Michael. As we had to get your unlock from Apple it took a little longer than going through the carrier. Charlotte
Posted 3 months ago
It worked! Thanks! Took a while but got there
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Kaylinn! I’m so glad to hear that it worked! We appreciate your patience throughout the process. If you have any further questions or need assistance with anything else, feel free to reach out. Enjoy using your unlocked Galaxy A03s! 😊 Best regards!
Posted 3 months ago
El proceso fue un poco largo porque mi iPhone estaba bloqueado con iCloud y no sabía cuál era la red. Al final a funcionado y lo he podido terminar gracias a los créditos.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hola Oscar, ¡gracias por tus comentarios! Me alegra saber que pudiste completar el proceso de desbloqueo de tu iPhone 13. Entiendo que puede ser un poco complicado, especialmente con bloqueos de iCloud y confusión de red. ¡Estamos aquí para ayudarte a que sea más sencillo en el futuro! Si tienes más preguntas o necesitas ayuda, no dudes en comunicarte con nosotros. ¡Disfruta de tu teléfono desbloqueado! Saludos, Charlotte
Posted 3 months ago
It took a little longer than expected. However my phone was unlocked and works. I wish they were more upfront with the first fee being an assessment fee and that there would be an unlock fee after the assessment. Otherwise the service was good. They communicated the delay and were working to unlock my phone as soon as possible.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Michael, Thank you for sharing your feedback! I'm glad to hear that your phone is unlocked and working now. I understand that the process felt a bit lengthy, and I appreciate your understanding regarding the fees. To clarify, the initial $14.99 is for the Eligibility Check, which determines your phone’s status before the unlocking fee of $50. This structure ensures we can provide the accurate information needed to unlock your device. We genuinely value your feedback and aim to improve our transparency moving forward. If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out! Best regards, Charlotte
Posted 3 months ago
Great service. It took a little longer than expected but I was informed of each process. Would recommend.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Richard, Thank you so much for your kind words! We truly appreciate your patience and understanding during the unlocking process. It’s great to hear that you found our communication helpful. Your recommendation means a lot to us! If you have any more questions or need further assistance, feel free to reach out anytime. Best regards!
Posted 3 months ago
Was a very fast service, and easy to follow, would recommend
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Jacob, Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave a review! We're thrilled to hear that you found our service fast and easy to follow. Your recommendation means a lot to us! If you have any further questions or need assistance with your Galaxy S21 FE 5G, feel free to reach out. We’re here to help! Best regards, Charlotte
Posted 3 months ago
The process was easy. However it still shows as locked. I’ll see if it changes later or when I’m out of country
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Jose Estrada, Thank you for your review! I'm glad to hear the process was easy for you. Since your order status is showing as "Unlock Complete," it might take some time for the network to update, especially if you're trying it while traveling. Please make sure to connect to WiFi and restart your iPhone to see if that helps. If the issue persists, feel free to reach out, and we'll assist you further. Thank you for choosing mobileunlocks.com! Best regards, Charlotte
Posted 3 months ago
Worked thank you !
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Alyssa, Thank you for your review! I'm glad to hear your unlock process for the iPhone 16 Pro Max is complete. Since you’ve already paid $14.99 for the Eligibility Check and $36 for the Standard Unlock, it sounds like you're on the right track. If there’s anything more you'd like assistance with, or if you need to clarify any aspects of the unlock process, please feel free to ask. We're here to help! Best, Charlotte
Posted 4 months ago
Really quick and easy to unlock! The only downside is that the service is a little expensive.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Phoebe! Thank you so much for your feedback! I'm glad to hear that the unlocking process was quick and easy for you. I understand that the service costs can feel a bit high, but please know that the prices are clearly outlined during checkout to ensure transparency. Your payments of £11.99 for the Eligibility Check and £38 for the Standard Unlock are both necessary steps in the unlocking journey for your iPhone 13 with Sky Mobile UK. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. We're here to help! 😊
Posted 4 months ago
Very good, i like it
Helpful Report
Posted 4 months ago
... No son los costos que ponen en la página como me esperaba
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hola, Marie Chc: entiendo tu preocupación por los costos que implica el proceso de desbloqueo. Solo para aclarar, has realizado dos pagos: $28,99 por la verificación de elegibilidad y $44 por el desbloqueo estándar. Estos cargos se detallan en la página de pago antes de la compra. Todos los teléfonos deben pasar primero por una verificación de elegibilidad, seguida del pago de desbloqueo. Dado que el estado de tu pedido muestra "Desbloqueo completo", ahora deberías poder usar tus códigos, "8407502359734889", para desbloquear tu nubia NX724J. Si tienes alguna pregunta o necesitas ayuda con el proceso de desbloqueo, ¡no dudes en comunicarte con nosotros! Gracias por tu comprensión y espero que disfrutes usando tu teléfono desbloqueado. Saludos, Charlotte
Posted 4 months ago
MobileUnlocks is rated 4.5 based on 1,268 reviews