“Just got permanent banned from buying from them. Never had a problem before but I just lost thousands of dollars down the drain and I think it's cuz they used low level the other day and must be bot use or something but yeah accounts gone forever. Smh don't risk it”
Hi TB,
You were most likely not only buying gold from us; otherwise, we would have had other customers banned during that time. We never use level 3 accounts—every account we trade with is always at least combat level 70, and most are 125-126. Any returning customer can confirm this, which is why they choose us.
We might not have the lowest prices, but our extremely low ban rate makes it worth it!
Sorry again for your loss.
Kind regards,
Ruben
“I always used to purchase OSRS gold from them without problems. Now they ask for personal verification AFTER you send them payment. So they kept both the money I sent and the gold I paid for. Very deceptive and dishonest trading practices. I'm still waiting for them to send me my refund which they say will take up to 48 hours. It's totally unfair. I tried to contact admin but they're never around when you need them.”
“I used to buy all the time, until they started asking for pictures of my government ID. HAHA yeah right.. Identity theft is not a joke Jim! Watch out for these lowkey scammers.”
Hi,
We noticed that the names you provided didn’t match your PayPal information, so we requested ID verification. Unfortunately, you chose not to provide it, which is why we refunded your order.
Kind regards,
Ruben
“they are scammer i just make an order and they didnt accpet it and told me gonna refund me in 24 hours its has been more than 48 hours and didnt refund me anything 100% scame not recommended them”
Hi Wesam,
We noticed that the names you provided didn’t match your PayPal information, so we requested ID verification. Unfortunately, you chose not to provide it, which is why we refunded your order. All orders are refunded within 24 hours, but depending on your bank or PayPal, it may take an additional 1-2 business days to process. If you check your PayPal, you should see that the refund was already issued.
Kind regards,
Ruben
“I purchased GP and it wasn't a scam on that part. It was a lv126 account that traded me. However, my account received a ban shortly after for RWT which means jagex is monitoring their account and see who trades them.
They recommend to buy items instead to be safe but beware you will be banned.”
“NEVER EVER SELL THEM GOLD !! BEWARE
it took them 26 hours to pay me
i had to wait just because manager was BUSY and TO COME ONLINE !
never selling for this website in my life
The only good thing was the customer service they were very polite”
“not a scam but it took them almost 2 days to pay me for my gp they constantly claim only the admin can make the payments and constantly told me it would be sent in 1-2 hours every time i would contact them my concern is how do you have an admin thats online so infrequently if hes the only one able to make payments definitely need to update the way things are handled on rsgoldmine”
“SCAM SCAM SCAM DO NOT SELL OR BUY ANYTHING.
i've been checking in every 3 hours for my payment, it's been 16 hours now. every single time i've been told the admin is busy, this site is a complete cash grab. all 5 star reviews are anonymous fake accounts to boost rating.”
“I was banned, shortly after dealing with one of the customers service representatives and being forced to selfie verify. Do not use this website or you will get banned. I had never been banned before using other websites but this one reported me for no reason. There was no other way I could’ve been banned unless it was by the person who sold me the gold.”
“Sold 200M GP. Was told there was a problem with the wallet, so the "admin" would need to fix it. I wait to next day, nothing happens. I write in the chat and was told the admin would be sending the payments out when he got on. Next day, again nothing has happend. Then write again, and promised the "admin" would send it out that night. Now today, nothing happens and was told that the "admin" has been busy.
How can it say it will "usually" take 5 minutes for payment, and now ive waited 3 days and told admin is busy.”
“Terrible Support, Liam from support is a known scumbag scammer who responds like a robot that's only capable of singular words.
Don't mention simple things and if you use your bank account through paypal they cancel your order and hold the money.”
“Used to be great. Now they want your phone number, your address, AND your precise GPS location just to buy a small amount of gold. Absolutely terrible and a huge invasion of privacy for no reason at all.
The largest financial institutions in the world don't ask for your GPS coordinates because it's a clear and unnecessary violation of privacy.”
“did a google search to sell gold they came up and i sold 2.1b rs3 then chat closed and i wasn't able to get back onto the chat. they claim this isn't them however 100% was i never got paid and was rob my wealth and the chance for my family to eat today. so thanks for that i only hope this review helps others do not sale to them don't even go to the site ..”
“have sold gp a handful of times. very inconsistent with everything apart from "we always pay" lol. eventually, at wrong rates, and largely varied time spans. every single time I havre dealt with this company I have been told a time range I would be paid in. I did not ask, I was simply told and asked whether I agree to that time range or not. It does not matter if I agree to this time range or not.. because it has never been in this time range, in fact I have never had it not take at least twice as long as the time given, despite PayPal transactions being instant. the level of incompetence throughout is just absurd. every time I have ever dealt with this "business" I have been given the most ridiculous excuses, such as the always funny "manager must be asleep, its 5am in Europe". yes great, although no this was told to me every time as an excuse for incompetence, at ALL TIMES OF THE DAY, and literally being told to me for 12 hours straight xd”