Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

RubiTrux Reviews

4.9 Rating 411 Reviews
97 %
of reviewers recommend RubiTrux
RubiTrux 5 star review on 27th February 2025
Kevin C
RubiTrux 5 star review on 19th February 2025
Anthony
RubiTrux 5 star review on 9th February 2025
Leonard
RubiTrux 5 star review on 4th February 2025
Paul P
RubiTrux 5 star review on 4th February 2025
Paul P
RubiTrux 5 star review on 4th February 2025
Paul P
RubiTrux 5 star review on 4th February 2025
Paul P
108
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Not much to say because i purchased online.
Helpful Report
Posted 5 days ago
Knew exactly what parts I needed to order to accomplish my goals
Helpful Report
Posted 1 month ago
Fast and accurate shipment. Thank you.
Helpful Report
Posted 1 year ago
RubiTrux is awesome! Great product and service! Thanks !!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hey Evan! All of our Maximus-3 Products have the installations guides on the product listing, on the website. We do this to cut down paper waste. Also there is no screws or bolts included because the product re-uses two of the M10 factory Torx Screws from your bumper, there is no other hardware required for install. It is an extremely straightforward and easy install. Please let us know if you have any questions, we would be happy to walkthrough the install over the phone or via facetime if that would help.
Posted 1 year ago
Used them for several parts always seem reasonable
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ordered aev lift kit, a set of disconnects and a steering stabilizer, Steering stabilizer still Hasn’t come, I called the company and was informed they had to wait for it to come To the shop I asked if it would be by a certain date and was told by the man on the phone it would be here by the date yet it has not come needed to order a temp Off of Amazon to have one for my upcoming install other then this everything came quickly
Helpful Report
Posted 1 year ago
Ultimately a pleasant experience. Had a little hiccup with the shipping, hadn't been shipped after like 4 days, but when I called to check status they were very helpful and got the products out the same day. Customer service was both responsive and helpful, just had the shipping delay for some reason, but I'll be doing business here again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I ordered this product it never arrived. It was lost by fed ex. I contacted your shipping dept and sent all the required information and was told I would receive an email that day updating me. That was last week. No email, no update. Spoke with Cory today and he let me know that my package would be delivered by UPS today...and indeed it was. Cory also reached out to see if the package was delivered. Thank you Cory & RubiTrux for resolving this issue quickly.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great product, Instructions are easy to follow. Fits perfect behind the Recon bumper.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thanks for the review! Send us a message and let us know what we can do to earn 5 stars. Thank you for your business.
Posted 1 year ago
Wrong item sent. Some confusion on getting it sorted out but in the end it was taken care of.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Brent, Sorry to hear that you feel like you weren't taken care of. With these Tazers, the one you were sent was mispackaged from the manufacture, and instead of contacting us first, you contacted Tazer directly and paid to upgrade the mispackaged product. You also failed to mention to them that the product you had ordered, had been mispackaged. (Had you notified Tazer about this when you had called, they would have upgraded the Tazer programming for free.) You then requested a refund from us, for the upgrade you paid directly to Tazer. We are not able to refund money we did not take from you in the first place. If you would have contacted us first, or even explained the situation to Tazer, you wouldnt of had to pay for upgrade. We pride ourselves on customer service and responded to your request in an extremely timely manner. We were able to explain to you that exactly how to be reimbursed for the extra money you had spent and apologized for the inconvenience. There was unfortunately nothing different that we could do.
Posted 2 years ago
Fast shipping and good communications
Helpful Report
Posted 2 years ago
2017 JKU - 75th Anniversary Edition Sahara with steel bumper. Overall happy with the product and the look. Well made and very sturdy when installed. However took longer than expected to install due a couple issues… - While the mounting bracket screws screws fit the product, they didn’t fit through the Jeep’s frame hole, so had to drill the hole a little bigger in the frame. Then screw wouldn’t go in all the way so had to drill hole through another part of frame so it could fit down securely. - Only 2/3 holes allowed for the top bumper mounting screws to pass through. The third one had part of the bracket blocking the screw. Had to cut screw down by 1/8-inch and wedge a nut under the bumper to help the screw fit securely. Gave 4 Stars due to extra work and time involved having to make sure it mounted securely to my specific Jeep, which may have been part of the issue for that.
RubiTrux 4 star review on 24th June 2022
Helpful Report
Posted 2 years ago
Well the product I received was great but I thought I was getting a package deal, that it would all come together so I received the winch one day after ordering the mounting plate I received the next week
Helpful Report
Posted 2 years ago
RubiTrux is rated 4.9 based on 411 reviews