“The first reset key I received lasted for less than a day, I had to buy another one because I was unable to get a reply from my message to their support people. £20 to reset a counter on a printer is too expensive, so in hindsight I should have thrown the printer away and bought anoher new one for £35 including a 12 month guarantee.”
Dear Customer,
We’re truly sorry to hear about your experience and that our product did not meet your expectations. We aim to respond to all support inquiries promptly and resolve any issues effectively. Please note that we offer a 30-day refund policy if you’re not satisfied.
Thank you for your feedback—it helps us improve.
Best regards,
The WIC-Reset.com Team
Dear Customer,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the pricing of our reset utility has been a concern for you.
To make our service more cost-effective for frequent users, we offer bulk key packs with discounts of up to 60%. This could help you save significantly in the long run.
If you’d like to learn more about these options, please don’t hesitate to contact our support team. We’re here to assist you and ensure that WIC Reset Utility meets your needs.
Best regards,
The WIC-Reset.com Team
Dear Customer,
We’re very sorry to hear about the trouble you’ve had with receiving your invoice. We’ve sent the invoice multiple times to the email address we have on file. It’s possible there might be an issue with email delivery or spam filters.
To ensure you get the invoice promptly, could you please check your spam or junk folder? If you still don't see it, please provide us with an alternative email address or contact us, and we’ll make sure to resolve this as quickly as possible.
Thank you for your patience, and we apologize for any inconvenience this may have caused.
Best regards,
The WIC-Reset.com Team