Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Metro White Wall Tile Reviews

4.9 Rating 342 Reviews
The tiles were average, however half of them was broken & even after I’ve emailed tile mountain, still nothing has been done there careless & aren’t bothered about sending more out they just expect you to buy more
Helpful Report
Posted 1 month ago
We are very sorry for the delay with your replacement order. This is due to a system error, that has now been rectified. You should hear from us shortly regarding the replacement tiles. We have also issued a refund of the delivery fee paid on your original order to apologise further for this. If there is anything more that we can do tom assist, please do not hesitate to get in touch on 01782 223822 or at customer.service@tilemountain.co.uk Kind regards, Joanna
Posted 1 month ago
Exactly as described
Helpful Report
Posted 1 month ago
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 1 month ago
These tiles make a bathroom look more expensive instantly. Fast delivery as always by tile mountain 100% impressed
Helpful Report
Posted 2 months ago
Excellent price and very fast delivery, very happy with the tiles
Helpful Report
Posted 5 months ago
Kev Chandler
Verified Reviewer
After my mistake in ordering the wrong tiles the Girls helped me find the correct ones arranged for the collection of wrong tiles and delivery of the correct tiles all within 3days exceptional customer service. And tiles are lovely quality at very reasonable price. I will definitely be using tile mountain for my kitchen project.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Chris Faulder
Verified Reviewer
They are Metro wall tiles in white at a very good price
Helpful Report
Posted 7 months ago
We wanted to add character to our bathroom walls, and these tiles certainly do the job nicely!
Helpful Report
Posted 8 months ago