Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

MobileHelp Reviews

4.6 Rating 4,083 Reviews
89 %
of reviewers recommend MobileHelp
4.6
Based on 4,083 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read MobileHelp Reviews
Visit Website

Phone:

561.3476255

Email:

Communications@mobilehelp.com

Location:

5050 Conference Way North, Suite 125
Boca Raton
33487

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
One of the worst experiences I have ever had..did not order equipment although I had wanted to its all about my order and how it was it was mishandled by the person who took my order and when I sought assistance from customer service they did not respond to multiple calls from me. I was told that my order in amount of 123.90 was denied by my credit card..not true it was pending I told this by my credit card company that the amount had been approved, the salesman said he would resubmit the order the next day. Well what he did submit was to submit request for a different amount and yes this time the credit card denied it as after submitting the ORIGINAL ORDER FOR 129.30 I only had 1.79 left in my account thus by this second submission it appeares I had two orders 129.30 PENDING... AND ONE FOR 64.OO WHICH I DID NOT PLACE, NOT ONLY WAS THIS SECOND ORDER RESUBMITTED 3 TIMES TO MY IN THE FOLLOWING DAYS AND DENIED 3 TIMES BY MY CREDIT CARD ACCOUNT after countless phone calls to you customer service giving the original approval code and time it was approved FOR THE AMOUNT OF MY ONLY ORDER IN THE A MOUNT OF 129.30 AND EVERY TIME IT WAS SUBMITTED FOR THE SECOND LOWER AMOUNT. After all this my credit card charge for 129.30 was put back on to my credit card by my credit company. YOUR LACK OF FOLLOWING EXPLICIT INSTRUCTIONS ALSO COS ME 33 POINTS ON MY CREDIT SCORE. SHAMEFUL SHAMEFUL, I EVEN ASKED TO SPEAK TO A SUPERVISOR AND WAS TOLD THAT IT WOULD TAKE 23 48 HOURS FOR THAT TO HAPPEN AAND BT THE TIME THE LAPSED TIME JUST CAME TO LATE. TERRIBLE TERRIBLE EXPERIENCE..
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Pamelyn, We received your review, and we apologize for the issues experienced while processing the payment for your order. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we are sorry if you experienced anything less. We would like to speak with you if there is anything we can do to be of further assistance, what would be the best number for us to reach you on? You can also reach us by dialing 877-827-6207 Option 3. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 3 years ago
Reception is intermitten
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Billy, We received your review and we are sorry to hear about the signal coverage in your area. We see that you were able to connect with our Technical Support team for assistance with testing the equipment. Please let us know if you have any additional questions or concerns and we will be happy to have one of our representatives give you a call for further assistance. Our Technical Support team can also be reached directly by dialing 877-827-6207 Option 1. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 3 years ago
How can A person write about something they have not been told anything about who you are or what you do. To me you are spam.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Joyce, This is MobileHelp, the provider of personal emergency response systems. We have received your review and our records indicate that your account with us has been cancelled. Please let us know if there is anything we can do to help keep you covered again in the future. If you have any additional questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We can be reached by dialing 877-827-6207. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 3 years ago
We decided to use MobileHelp - and the very next week my father had a stroke and pressed his alert - they did not send anyone to help him and they did not call any one. They said "they could not understand him" - well right he was having a stroke. He ended up having 3 strokes and was found over 2 hrs later. I requested a copy of the recording of his call, it's been about a month and I am still waiting on it. I would not use this company at all for an elderly loved one.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Michelle, We received your review and we are sorry to hear about this incident. Our records show that our Technical Support team has attempted to contact you to help address and resolve this issue, but we have been unable to reach you. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we want to make sure you receive nothing less. What would be the best number for us to reach you on? Our Technical Support team can also be reached directly by dialing 877-827-6207 Option 1. We look forward to speaking with you soon.
Posted 3 years ago
Are you the company that John Walsh recommends? If you are my review is your device is to large for a small person? It is always swinging around my neck and chocking me very unconfortable. I am a very short person and complain all the time about this, but my Daughter say its the best out their, but not to me it isn't. If your product was smaller I would be very happy with it.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Mary, We received your review and we are sorry to hear about your experience. You may be referring to a different company, as we do offer help button alternatives to the neck pendant for our systems, such as wristband or wall mounted help buttons. Our records show that you no longer have an active account with us, but we would be more than happy to go over the different options we have available and help find the best fit for you. If you are looking for new coverage, please feel free to contact us by dialing 800-800-1710 and one of our representatives will be happy to further assist. We look forward to speaking with you soon.
Posted 3 years ago
how much is monthly $ ??
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Clyde, We received your review, and we would be happy to give you a call to further assist with the billing for your account. What would be the best number for us to reach you on? At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we want to make sure you have received nothing less. Our Customer Service team is always happy to help with any questions or concerns you may have about your account. Please let us know if there is anything we can do to earn a higher score. You can also reach us by dialing 877-827-6207 Option 3. Thank you for being the most valued part of our MobileHelp family.
Posted 3 years ago
Sorry to say, but we were given the excuse of being short staffed and too many calls coming in when my mother-in-law fell. It took over 8 minutes to even connect to a Mobile Help Tech.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, We received your review and we are sorry to hear about your mother-in-law's recent fall. We wish her a quick recovery. And we apologize for the longer than normal hold times you experienced when trying to connect with our Technical Support team. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we would be happy to schedule a callback with you to help resolve any concerns you may have about the equipment. What would be the best number for us to reach you on? You can reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 1 for Technical Support. We look forward to speaking with you soon.
Posted 3 years ago
Hard sell but too many things wrong. They dinged my credit card fir full payment in minutes but STILL waiting for a refund two MONTHS after I cancelled and returned all equipment
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, We received your review and we apologize for any inconvenience you have experienced. At MobileHelp we pride ourselves in providing a great experience to our customers, and we want to make sure you have received nothing less. We would like to contact you to help resolve this issue with your account, as the refund should not take that long to process. What would be the best number for us to reach you on? You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 3. We look forward to speaking with you soon.
Posted 3 years ago
Very disappointed in the service with this company. My dad passed away and I returned the product and was told when they received the product back they would credit me back the money on months left. Well it's been 2 months now and still no credit. Last person I talked to said it would be done but Sept 19th and still no credit.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Donna, We received your review and we apologize for any confusion there may have been. We are glad to see that you were able to connect with our Customer Service team for clarification that no refund is due on the account. We would be happy to review the billing with you if you have any additional questions. What would be the best number for us to reach you on? You can also reach us directly by dialing 877-827-6207 Option 3 for Customer Service. We look forward to speaking with you soon.
Posted 3 years ago
I am not a client of MobileHelp.
Helpful Report
Posted 3 years ago
EASY to sign up. Next to impossible to cancel and receive refund,
Helpful Report
Posted 3 years ago
When my mom pushed her button, she couldn't hear the call center representative talking to her. Therefore, this system did not meet our needs and we returned it to the MobileHelp company.
Helpful Report
Posted 3 years ago
My father didn’t want the device so we sent it back now I can’t get my money back…
Helpful Report
Posted 3 years ago
Trying to contact you about watch bands. This one is a jokr
Helpful Report
Posted 3 years ago
I WAS SEEKING A DEVICE THAT INCORPORATED BOTH AN EMERGENCY CALL BUTTON AND A FALL DECTOR. I WAS ASSURED BY THE SALES AHENT WITH WHOM I SPOKE THAT YOUR DEVICE PROVIDED THESE FEATURES. WHEN THE DEVICE WAS RECEIVED IT HAD SEPARATE EMERGENCE CALL BUTON AND SEPARATE FALL DETECTOR. IT DID NOT MEET MY REQUIREMENTS AND WAS MISREPRESENTED BY YOUR SALES AGENT.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Not impressed. How can you text me asking if I could receive a call, I say yes. Y’all call then you put me on hold. Seriously can’t wait not to renew
Helpful Report
Posted 3 years ago
I wish you would have shown me that a person with pacemaker could not use fall button in danger of his life. Fortunately for me I had company who could read the little bitty lettering on the button wrapping. I think you need to be more informative in the future!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Your service is OUTRAGEOUS! The Fire Department just showed up at my house and I was startled! Two days ago, I had spoken to you about the INSENSITIVITY of the neck alarm you sent me that goes off with the slightest movement!!!!! You are in the process of sending me a new one that does the same God dam thing!! That's why the Fire Department just showed up at my house! I'm going to have to cancel my service with you!!! This is outrageous!!!
Helpful Report
Posted 3 years ago
I am very happy to have this to aide me in my daily life and happy that I haven't had to make use of it so far. I am an active 85 year old and this keeps me going to enjoy my home and garden.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Don't want your services waiting on the return slips thank you ...i told you that before.
Helpful Report
Posted 5 years ago
MobileHelp is rated 4.6 based on 4,083 reviews