Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Nava MD Reviews

3.3 Rating 134 Reviews
52 %
of reviewers recommend Nava MD
3.3
Based on 134 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 76%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Over A Week
Read Nava MD Reviews

About Nava MD:

Personalized prescription treatments, clinically proven skincare, and virtual dermatologist support 24/7.

Visit Website

Phone:

866-483-8644

Email:

support@navamd.com

Location:

236 Fifth Avenue, Suite 400
New York
10001

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
There IS no customer service. I emailed to cancel, was informed that I needed to call to cancel, but they don't answer the phone. 30 minutes. 20 minutes. 40 minutes. I'm a preschool teacher nd just had $60 pulled from my account during summer, for a product that doesn't work as Olay Regenerist at a third of the cost. So frustrated.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to leave us a review. We are so sorry for the long call times. Our trial offer is "try before you buy", at 30 days, there'll be a charge. We apologize for any confusion. A refund was issued in August. Again were so sorry for any inconvenience. Thank you
Posted 2 years ago
Hello, I'm very upset after spending over $2,200 on a treatment less then a week my skin is reversing back. My face has lumps that I'm trying to massage out. I'm being told that this is my first time and I need other treatments. I know everyone is different just like everyone work is different but you should see a lot of different after spending that kind of money and your face looking stressed now. I don't mind sending money on something I feel that will benefit me but I feel like this was a worst of my money. People make you feel that 2200 isn't nothing. We know in this day and time a lot of people don't have this. I feel that spending this type of money it should be some time of guarantee on your work. As of day I'm truly dissatisfied with the work
Helpful Report
Posted 2 years ago
Does nothing it claims to do, doesn't brighten doesn't help with wth wrinkles does nothing to help skin. A Rip off from a deceptive company
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, results can take time, normally best results are seen within 2-4 months of consistent use and if used correctly. Please feel to reach out to us at support@navamd.com if you have any questions. Thank you
Posted 2 years ago
If you research, you will find that they have different places on web where the prices are different. When I signed up, the ad stated that I would pay $4.95 for the first script and then after that would be billed every other month $64.00 which is a little less than I pay at a regular a Dermatologist so I signed up. I then got a charge of 64.00 for the one that I was suppose to pay $4.95 for so I sent them a message. They messaged me back stating that it was $64.00 for the first prescription and then $64.00 per month but only receive product every other month. This is definitely what I read so they asked for screenshots of what I read. I screened shitted them and sent them to them clearly stating the first one was only $4.95 then 64.00 every other month. I then looked further and found different places on the web where how it works is different. Not sure what this place is doing but sounds like they just change what they charge you and thinking people will just pay. Not sure what I’m going to do but I definitely have proof they tried to rip me off from what I read when I signed up to what they privately messaged me as shown in attached files. Not sure if anyone else was under same impression as me
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, thank you for your review. We apologize for the confusion, this particular trial, is "try before you buy" and there'll be a charge at 30 days. There was a refund issued in June. Again, we're so sorry for the confusion. Please let us know if you need further assistance. Thank you.
Posted 2 years ago
Unless you read the fine print you'll get charged $64.monthly.. I thought I could try it and then decide if I wanted to use it, that's what trials are for right? I wish this was made a bit more clear especially for vision impaired seniors like myself
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, we're so sorry for the confusion. This particular trial is "try before you buy" and you'll have 30 days to try before there is a charge. We'd love to help you if you have any questions or concerns regarding your order, support@navamd.com. Again we're so sorry for the confusion. Thank you
Posted 2 years ago
Customer service is awful. When I tried to cancel, they kept saying that it was a “anti aging prescription” and saying they can refund me for product not sent to me. I had to tell this person “I don’t care what it is, I’m calling to cancel and therefore your company should refund me for product not received and cancel per my request.” FINALLY she claimed to have refunded me but if it wasn’t, I’ll just get my CC company on the case. Also, product didn’t do anything for my skin.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us a review. We're so sorry that you didn't have a pleasant experience with us. I see that your subscription was canceled and you received a full refund. Please contact us at support@navamd.com if you need further assistance.
Posted 2 years ago
Do not sign up. Zero customer service. They never answer the phone nor social media messages and they place unauthorized charges on your card. You think you're signing up for one thing, and they charge you for another. I'm thinking a report to the medical board in my state might be in order, if this is actually a prescription medication. Their service is not how telemedicine works.
Helpful Report
Posted 2 years ago
We're so sorry to hear about your unpleasant experience with us, and we'd love a chance to make it up to you. Nava MD's personalized prescription is subscription-based you can cancel at any time. We're so sorry about our long call wait times, if you need further assistance, please contact us at support@navamd.com.
Posted 2 years ago
They are marketing $64 subscription after the trial but they charged me almost $80 unauthorized. They did not inform me I was signing up for the subscription at the time(informed me I could order when I needed it). They proceeded to charge me and ship a product I did not want. The trial they sent was a lotion like substance and did not do anything for my skin so I opted not to order again. Next thing I know 2 months later I have a 79.93 charge to my account. Called customer support and the agent seemed amused and said they would send me a RMA# (?) so that I can return the product. I have not received and email or a call from this company. Reporting them to the BBB also.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, We're so sorry that you did not have a great experience with us. A representative will be in contact to further assist you. We're so sorry for the confusion.
Posted 2 years ago
So first of all, it is NOT a “free trial”. Read the fine print! I have been using the $64 free trial and have not noticed any changes in my skin. Be skeptical of this company!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Just so everyone is aware they will not give you your money back if the product does not work! What does that tell you? They took $64 out of my account I did not like the product and they did not give me my money back
Helpful Report
Posted 2 years ago
I have been using Tretinoin for many years, but I saw an ad for Nava MD and wanted to give it a try. I like the fact that I don’t have to go see a dermatologist to get a prescription. The Tretinoin that I received from Nava MD was mixed with Niacinamide, which helps prevent some of the unwanted side effects that normally come with Tretinoin use. I love the texture and consistency of their formula; it almost feels like a light powder/cream, in a way. I do wish it was easier to manage my subscription on their website. I don’t like the fact that I have to either call or email customer service to modify my subscription. I also wish they would use a different bottle. When I get to the end of any skincare product, I like to open up the packaging to scrape the product out so I don’t waste any of it. However, it is impossible to take the top off the base of Nava MD’s bottle. While their prices are comparable to similar companies, I think they are all overpriced. With those similar companies, they will include a face cleanser and moisturizer, but you don’t get anything “extra” with Nava MD. I found an American online company where I can get a large tube of Tretinoin for $10 with my insurance card. I can also get a prescription from my dermatologist and purchase the Tretinoin from the pharmacy for less than $30 out of pocket. Side note: I was trying to give this review three stars, but it was automatically adjusting itself to a five star review.
Helpful Report
Posted 3 years ago
used it faithfully for two months and so no improvement.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Eleanor, thank you for your reviews. Sometimes it can take a few months to see results, however you may request to get a higher dose to see faster results. Please let us know if you need further assistance
Posted 3 years ago
I am not happy.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, we'd love to resolve your issue with Nava. Please let us know how we can help
Posted 3 years ago
I placed an order for Nava MD skin lotion and received it immediately, but the product was wrong. The web site shows photos of the product and packaging, but the item does not resemble the photos on the web site. I contacted the physician that wrote the script several times and he tried to get me help. I called customer service 3 times and left a message, and the call was never returned. I filled out an online form on their web site and nobody responded. I ended up making a comment on a social media ad and someone finally responded with a promise to get the correct product to me. I thought I would finally get the product, but it has been 30 days and the product never came. I have tracked the purchase and the date of delivery keeps changing on their site, but they have a tracking number that I can use and when I do that I get a message that the item was never shipped. The service is horrible.
Helpful Report
Posted 3 years ago
I'm sorry you're having issues with your order. I'd like to help you immediately to solve this issue. Please contact me directly at your earliest convenience at: Chanel@navamd.com
Posted 3 years ago
I’ve not noticed any change
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Teresa! Results can often be seen within 2-3 months of consistent use. If you still feel that you are not noticing a significant change, we can discuss formulating a stronger treatment with your Nava MD Medical Provider. Please feel free to reach out in your patient portal. Thanks!
Posted 3 years ago
I thought I'd give it a try. It's making my skin peel off my face like I have a sunburn. I have psoriasis so this is probably why.
Helpful Report
Posted 3 years ago
I have already sent the product back so take me off your list
Helpful Report
Posted 3 years ago
You cannot cancel your membership online. I tried many times to cancel.
Helpful Report
Posted 3 years ago
I used the product for a few days and my skin starting peeling and was very dry.
Helpful Report
Posted 3 years ago
no change going to cancel
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there! Thank you so much for leaving us an honest review. Though everyone's success during treatment is based on their individual skin type, our patients often see results with 2-3 months of consistent and appropriate use. We'd love to discuss the potential of a higher strength treatment with your Nava MD Medical Provider. Please feel free to give us a call so we help you see success during your skincare journey. Cheers to a more radiant you!
Posted 3 years ago
Nava MD is rated 3.3 based on 134 reviews