“I ordered sunglasses as a Christmas gift. Was getting close so I emailed to inquire about a timeline. No response. After Christmas got an email that my order was canceled. Next day Proozy had them in stock again for double the price. Still haven't had a reply. Can't give negative stars so 1 it is.”
“Here's the email I sent Proozy with their caring response. Morons when it comes to customer service.
Dec 27, 2024, 5:02 PM (2 days ago)
Ordered on Dec 15th, UPS tracking says it will be here Dec 31. 16 days. Pathetic.
Proozy Support via sendgrid.net
9:31 AM (55 minutes ago)
to me
Hello Steven,
Thank you for getting in touch!
We're excited to let you know that your package, associated with order #4770620-P, is now on its way to you. To conveniently track the progress of your package, please use the following link:
Tracking Link: https://www.ups.com/WebTracking?loc=en_US&requester=ST&trackNums=92612903033489553001690510
We genuinely appreciate your business, and we're committed to ensuring that your order reaches you in a timely manner. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us.
Thank you for choosing us, and we look forward to delivering your order to you soon!
Sincerely,
Muneba
Proozy Customer Service
https://www.proozy.com”
“Investment fraud is growing hugely and I advise the public to stay away from these fraudulent companies. For those who are victims to these scams like myself, I strongly recommend you to approach an Ethical Hacker. I invested $250,000 and was unable to get my hard earned money back from an unregulated company that kept demanding for more deposits. (Rose Hoover) has successfully recovered investment for their clients. I have to hire them as well and they did not disappoint me, they recovered all of my money back into my account. You can reach out to them also Via:::.
Email:: rosehoover 90 ( @ ) gmail . com.
WhatsApp:: +1 ( 301 ) ...409... ....2753.......”
“I placed order on 7/26. Sent approximately 12 emails requesting update or status of order . No response ever received no answer to amy email sent. Totally unacceptable. It's been 30 days with no product and 0 response.”
“The worst experience buying something online. It took them 8 days to process the order but they charged my credit card the day they received it. When I sent them a message that I wanted to cancel the order they said I couldn't because it was processed. They said I could return the items and not have to pay the shipping fees. So they have yet to refund my credit card for anything. I would highly recommend not using this company. I wish I would have read all these negative reviews before. That's on me.”
“Don’t ever buy anything from Proozy !! I only received part of my order a refuse to answer where the rest of it is. I’ve had to put a block on the rest of the payment that’s suppose to go to Proozy. Will be contacting the BBB to let them know there a scam company.”
“Ordered 2 items and it took more than 10 days for package to arrive and the expensive item of the 2 not in package. Customer service says they will let me know when the item ships again. Been 2 days no further communication or tracking. Looks like i might have to take it to credit card company to get refund”
“I initially thought I was getting a great deal on a new pair of sandals, but unfortunately, what arrived was far from my expectations. The item resembled a used return packaged in a damaged box, which was disappointing. Proozy appears to sell open box items as new, despite advertising otherwise. Despite multiple attempts to reach out, I have received no response other than automated requests for pictures of the issue. This lack of communication and service reflects poorly on the company. Take your business elsewhere.”
“Return policy is unfair. They charge you $8.99 for shipping and if after 30 days a restocking fee of 15%. I ordered a jacket which the ad states it would be a warm winter jacket. It is more of a Spring jacket with fur on the outside. I am very disappointed. The jacket was suppose to be a Medium but their size does not fit to what a Medium size should be. It was too small for me. I weigh 130 lbs and I am a size 7. A medium should've fit me. I can't even zip it up.”
“I ordered my typical size in leggings (XXL which are advertised as US 18-20, which is what I wear). They are waaaaaay smaller than advertised. When I went to start a return, I found out that they charge $8.99 to return items!!!!!!
I contacted Proozy on Saturday and didn't hear back until Thursday. They said that unless I want store credit, I have to pay $8.99 to return items that are incorrectly marked as far as the size. Unacceptable. I will never buy from Proozy again.”
“Stay far away. This scam site has a warning on their Better Business Bureau profile. They put recurring charges on your credit card and don’t deliver the goods.”
“Do yourself a favor and don’t ever buy anything from Proozy. They have the worst customer service ever. I place an order since May but never receive my package as well as my refund back. Contacting with customer service through phone and email, but they give me attitudes. I am asked by dumbest question ever: how I know my package is delivered if I am not there. Seriously?!? I am not sure if they know what the email notification is. Then, they ask me to sign in the Affidavit and state that my case will be solved in two weeks. I send them the document that they required and even sent another email for the next day to confirm. I receive no email or phone from them since then. After 6 months, I finally reach them out as the suggestion from my bank to get the proof of cancellation for this transaction. Proozy once again brings me down by saying that they only receive a blank document, which makes no sense to me because I sent them an other following email after I send them the document. Hence, I request the screenshot as a proof of the blank document that they stated but they play the silent game again. If Proozy truly value their consumer and intend to solve customer concern, why don’t you inform me instead of remaining silent all these time. Do not do business with this kind of careless and irresponsible company if you want to face all these crazy things!!!”
“This is the first time I am ordering and Proozy team just cancelled it without a proper reason.
I am never going to order with you and this would be my first and last order.
It was not a good customer experience.
Order #3680077-P”
“Bought 3 pairs of UA joggers. All of them are fake. They all shrunk after 1 wash and the black pair faded.
I have UA joggers that are over 5 years old and have had none of these problems.”
Hello Joe,
I am sorry to hear about your recent negative experience. All of our items are new and 100% authentic. If you are not satisfied with the items then I will be happy to provide you a return label for a full refund. Please contact me directly: bryan@proozy.com so I may further assist you.
“On two separate orders, the items (sweatpants) I purchased were apparently not available and replaced with other items I did not want. A total of 3 pairs of sweatpants were different than what I ordered (2 pairs were correct). Furthermore, all three pairs of the wrong items were not enclosed in plastic sealed wrappings as were the two correct items leading me to wonder if I was receiving brand new pants rather than returns from other purchasers. My attempt to return items using their website online form was useless as there was no way to complete the process. Beware, if you purchase from Proozy, you may get whatever they choose to send (and not what you ordered) and rectifying the problem is a challenge to say the least. I won't use Proozy in the future.”
Hello David,
We are sorry to hear about your recent negative experience. We apologize that the wrong style of pants was sent to you. We have issued a full refund for the order without the need to return the items. Please allow 1-3 business days for the transaction to process. We are here to help you should you have any other questions.
“Customer service does not respond. And watch your sale prices. A hoodie will be 40 bucks. But there is a 50%sale. In 2 weeks that exact same hoodie is 100 bucks. But you are in luck. It’s 80% off. So it’s the same 20 bucks. And a few time you will think you clicked on an item. But what pops up is a very close item in the same brand but different. Once you understand that they lie you can get some good deals if you understand the sale price is the normal price”