Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Vertoe Reviews

4.6 Rating 5,119 Reviews
89 %
of reviewers recommend Vertoe
4.6
Based on 5,119 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.6 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Been there thanksgiving day. everything ok
Helpful Report
Posted 2 years ago
Safe & sound
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are very satisfied
Helpful Report
Posted 2 years ago
It was so convenient. I wanna use this service again.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Very helpful, thank you.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Works very well and I liked how simple security has been sabe with the blue numbered Mark. East, fast and anywhere anytime. Genius!
Helpful Report
Posted 2 years ago
The team of the store was really helpful. The service was quick an professional. We really recommend this place to keep luggages.
Helpful Report
Posted 2 years ago
David was amazing
Helpful Report
Posted 2 years ago
Really like the fact that this service was available. Friendly staff took care of my luggage rapidly and efficiently.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Website is deceptive, no locker was provided. The attendant informed us that the luggage would be sitting in the open storehouse of Robert’s liquor/market. The employees working there would have access to the luggage. I tried to call to get a refund and it was the employee at the market that picked up. It was not secure at all and I did not leave my luggage at the liquor store. Very dissatisfied and would not use your services again. I want a refund of the $29.10 charged, as I was forced to pre pay for this deceptive service. I went around the corner and rented an actual locker to secure my luggage with a competitor for the day. Do not use this service.fine print says you must pre pay and cannot receive a refund if cancelled on the same day.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Bethany, We're sorry to hear that you had a negative experience with one of our locations. We apologize if you felt unsafe with one of our locations but please know that they are individually verified and trained by our staff before being listed. Although these locations do not have lockers, they make sure they provide you with tamper-proof seals and store your bag in a safe place where they can see it and where it is safe. As for the refund policy, it is stated well in our Terms & Conditions that any bookings made on the day of the check-in date are no longer eligible for a refund. For your reference, here is what is stated on the website: 9. Cancellations and Refunds 9.1 The Storage Seeker may cancel their reservation and get a full refund anytime before the scheduled check-in date. We hope for your understanding on this matter. Feel free to send us an email at support@vertoe.com for any other concerns.
Posted 2 years ago
El proceso de check in y check out muy rápido, el chico que nos recibió las maletas fue muy amable, todo sin problemas, muy recomendado
Helpful Report
Posted 2 years ago
My experience with Vertoe was fantastic! Easy to book and no problems finding the place for storage.
Helpful Report
Posted 2 years ago
This was a lifesaver... sooo happy to have found this smart service! I was in Seattle and my flight was changed so I had no home base for all of my luggage and was with my 10-year-old. We were able to drop off all of our stuff with no worries and explore Seattle for the entire day and see all the sights. It was an absolute life-saver!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Excellent friendly service in the shop. Good location and saved us from carrying our cases around on the last day, before our flight home. Easy-to-use platform and I was able to amend the booking without any problem. Would happily use Vertoe again.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Super helpful and convienent service. We were in Paris for 5 hours with our luggage after check out and before our flight. Ther service was easy, there were multiple options for locations and I would definitely use it again.
Helpful Report
Posted 2 years ago
good storage location
Helpful Report
Posted 2 years ago
I was extremely disappointed. In fact, the site where I was to leave my bags was so filthy and insecure that I chose not to leave them. Vertoe would not issue me a refund. They did say that they would go inspect the site at some point in the future. They don't let you know where your bags will be until after you pay. I encourage everyone not to use this service.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, We're sorry to hear that you had a negative experience with one of our locations. We will make sure to do an inspection of the location and make sure that they uphold our standards. We want to make it up to you by offering you the code: feedback20 for 20% off your next Vertoe booking. Feel free to email us directly at support@vertoe.com for any comments/suggestions.
Posted 2 years ago
Easy bag drop allowed me to enjoy San Diego between landing and check in.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Booking and check-in were quick and easy. I would feel better if check-out was more secure. There was no verification of identity when retrieving our luggage. Seemingly anybody could pick up our luggage without proof of identity or ownership.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Karl, Thank you for your feedback! We're sorry to hear that the check-out was not secure. We will talk with the location owner and make sure that they uphold our standards. Feel free to email us at support@vertoe.com for further concerns.
Posted 2 years ago
I used Vertoe in New York, and was impressed by the reliability of the service, its vast network, and its professional staff. Will definitely use Vertoe again and again when on the move. Thank you.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Vertoe is rated 4.6 based on 5,119 reviews