“We recently bought a computer at the Mayfield Best Buy in Ohio and the woman who took care of us was wonderful. Her name is Hera Maras and she had an abundance of patience, knowledge and understanding. You should be proud to have her as an employee. We will definitely recommend Best Buy and Hera to our family and friends. It took the stress of purchasing a computer away. Thank you, Hannah Lucci and Al Lucci”
“I ordered "MyMail & Address Book" from Best Buy. I received the email with the download. It had a 20 digit access code. When I went to download it needed a 12 digit download. I did a 30 minute online Chat which was absolutely useless. I still don't have the download. I paid for something that I never received. Beware of downloads from Best Buy!”
“We recently purchased a new iphone 14 at the store in Amherst NY. We had the most amazing sales experience with their sale associate Olivia. Our existing iphone was so old that even the Geek Squad told use that transferring the photos and contacts would be impossible. Olivia took the entire afternoon to remedy the situation and make all of the preferred settings. Fortunately we arrived at an off time and it was not busy. I have never experienced anyone as patient and accommodating as her. We were extremely thankful for knowledge and effort .”
“Best Buy is not the company you would like to purchase anything from. They don't stand by the product quality or customer support to resolve any upcoming issues. Once the item was sold, they don't have any interest to assist the customers and will be sending you to the manufacturer, while the manufacturer will be sending you back to Best Buy. It is better to avoid Best Buy unless you like to lose money.”
“Customer service at Best Buy in Las Cruces, NM is a joke. Lazy staff and very unfriendly. Return window is a joke and they don't care at all about your experience with them. Buy their stuff, or don't buy it; they don't care. Because my return was out of the window, they couldn't even offer store credit or a coupon to get me to buy something else. Best Buy corporate, you really need to pay attention to your customers. Your stuff is already over priced compared to your competitors and you never have stuff in the store that I need. If I have to order it online, why would I buy from you when I get much better service, pricing and return availability somewhere else? Best Buy used to be the go to store for everything electronic, but not anymore. Be smart people and take your money elsewhere!”
“Wish I could leave a negative 5 stars. Best Buy has given us the WORST and most stressful experience than any other company I've ever worked with and i literally work for the GOVERNMENT so that's saying a lot. My mom purchased a fridge with a free freezer included in the deal they were having at the time in September, paid in full, and had her delivery date extended 4 different times before we decided maybe it was just the type of fridge out of stock. We're not sure what the problem really was though because every time we called we were given the runaround. One time we called somebody answered and clearly worked from home because it sounded like husband and wife were fighting in the background and kids were screaming. Other times you can't understand a d*mn thing they were saying and basically were told multiple times "there's nothing we can do." When we tried to swap fridges they told us that they will refund us, and then we can reorder instead of just changing it from black stainless to regular stainless. Well they ended up dropping off the freezer while we were waiting on the refund to reorder the fridge. Refund took FOREVER to come through and they ended up charging us for the freezer that was supposed to be free as part of the deal! At that point we said just pick it up, and THEN they tried charging over $200 to pick it up and told us we'd be refunded after they pick it up. NOW they have finally picked up the freezer and only refunded $32. Best Buy kept $541 for WHAT REASON when we waited MONTHS for them to bring us a fridge that never came, they never answer calls, horrible customer service everybody is rude, and that was even more than the "pick up" charge or whatever the hell that was about. This experience has been the WORST. DO NOT BUY FROM BEST BUY.”
“I purchased a Apple Mac Book Pro just before XMass. When purchasing this item, I ask the sale person if I would be able to add Micrsoft office to the laptop. The answerer was yes. After getting it home I found out that the computer was able to download Microsoft programs due to not being able to update the operating system.
I took the Apple laptop back and was told that it was my problem. No customer service at all from the store in Conroe Texas. Please donot use this store.”
“I bought a Dishwasher online and paid for it. The Dishwasher was scheduled to be delivered to my house on Feb, 17th, 2023. The next day I got a message that that the Dishwasher will not be in stock till 05/11/23. I called today and cancelled the order unfortunately I was told by Best Buy that they cannot refund my money till next billing cycle. They screwed b me up as I do not have money to buy another. Customers please be aware of tricks and do not buy anything from them online.
Best Buy: Unfortunately, your product is delayed for order BBY01-806731614431 and is expected to be in stock by 5/11. You can reschedule at b.3c.com/d6G66re or visit us in-store/call us at 1-888-237-8289 for more options.”
“Worst attitude from Manager in Best buy waterloo IOWA . Please stay out of this store if you are a minority . They greets with a very negative attitude to the minority . One of the top racist company in USA .”
“I will never purchase another product online with Best Buy. Despite the numerous calls and communication I had with several Best Buy customer service agents on the phone to make sure the mini-fridge appliance will be delivered to my apartment door with signature as opposed to dropping it off in the building lobby/mailroom like a piece of package, delivery drivers still failed to follow the specified delivery instruction when I had paid almost $100 delivery fee online. But what's even worse is to discover that the bottom of the manufacturing box was completely ripped like a loose cap, purposely delivered a piece of junk that's already damaged/used !!! I'm so amazed & disgusted about the indecency of customer service.”
“BestBuy Stole $614 in gift cards that were supposed to be refunded after I returned the items. Thy have denied me the refund and after 2 months and over 10 interactions with customer service, they keep telling me 10-15 days but never give me the refund.”
“They do not honor their warranties they try whatever they can to get out of fixing your appliance. We have a cracked stove top. Paid for an extended warranty and they say they won’t fix it because it is cosmetic.”
“I got this flip4 one month ago, the day before yesterday I tried to flip it open and it will only flip open halfway.Since for snow I visited Best Buy bellevue store before I checked T-mobile's manager to show what's happen with my phone. They said that is nothing for damage and I can ask replacement. Since the phone by from Best Buy I suppose to go there to see what should l do for my next step. Unfortunately I got really bad service on Best Buy yesterday. I arrived at Best Buy Bellevue store around 10:30AM- 11:00am. One sir who is Best Buy's servicer and checked my phone with his phone because he recognized we have the same phone. He compared with my phone and try to found what's wrong with my phone. There was one difference is a little more loose rubber on the left side of the middle line part. The meanwhile one woman who was also Best Buy's servicer came to take my phone away to check on her table.They are both servicing on the mobile phone area. But when the phone come back from the women I found the right middle side was 2cm longs' bright line under the screen. I told her why my phone will have this bright line under the screen after her check my phone? She haven't afford her fault and tole me I need to ask manufacture replacement my phone and then I take an oral report and ask Best Buy supported to resolve the issue. Since there is only 14days return policy on the Best Buy store. I tried to ask Best Buy manager and showed my phone and also told him your servicer damage my phone. He definitely refused afford this matter. I asked him to see the store's monitor and he might clarify what happen and check the whole thing. But he said I have no right to see it and only the police office can do. I ask him if I may call 911 to confirm it. But he go away and say it wasn't belong to Best Buy and let me go away. I came back to check with T-mobile's manager. He checked my phone right way and explained that the bright line part is belong to LCD's damage. He is my phone's the evidence of the third part. He wrote the words and explained it with his name and phone. So I came back to Best Buy show the evidence. But it is really sad they yell to me almost 3 times let me go away and to refused resolve it. I came back to the mobile phone area and let them read the massage from the T-mobile's manager. The customer service's manager came back again and told that my phone can't open that means the phone damaged and he ignored LCD's damage part was belong to Best Buy. The Best Buy's manager disappeared in the store immediately and I was really sad on my Christmas Eve. The Guard of the Best Buy came and he said he don't know what happen with me. I explained for my bad situation a little and ask him what's should I do for my right.I shouldn't have had any issues in my visit.The Bust Buy was very poor service.”
“After seeing a tv mis priced $1000 at store 1475 north Jacksonville Fla,I was lied to then lied on by GM Blake Chaulkins. Ignored by several member of the corporate leadership after several emails. And finally blocked from leaving a review from their website and well as having my 2 reviews removed. The one person (Daniel) from customer care only believed the lies Chaulkins told him . I really didn’t want anything other than to be heard but after all the for mentioned actions I now believe a formal apology by Chaulkins is justified. I will continue to do business with Best Buy only when it’s convenient for me but never with store 1475 and I make it my mission to share my experience with my customers daily as well as show them the evidence I’ve collected”
“Worst experience ever !! Purchased a brand new Onkyo home theater receiver. My new in home theater was built with all components in another location . Well Onkyo builds their new TX-NR6100 remote control with a different frequency so it cannot be used in a different location with an infrared extender. Remote only works if pointed in a direct line in same room. After 4 hours of wasted time Best Buy has put me on a wild goose chase back and force with different department all with the same results. $800 for a brand new receiver and I have go to the other room to control the receiver. So aggravating !!! My last Onkyo worked fine but this upgrade does not . No more business from me for Best Buy .”
“If I could give a zero I would. The worst customer service experience ever. I ordered a computer from best buy online on 11/25/22 they shipped it FedEx on 11/28/22 it was marked delivered no signature required. Obviously someone stole it. I never received it. It has been one month since. I have been promised a replacement computer by 10 different customer service agents and their supervisors. It never shipped. Finally I said I will pick up from the store and it has been pending for the last 6 days. I call up again today and was told it would be ready in one hour. Now I call up and they say they are "preparing" the order whatever that means. All the while apologizing and understanding my frustration. As if they could. This was a present for my son. Now they have my computer and my money and refuse to issue a credit. What a horrible experience. I now have to dispute via the credit card I used. What a scam!! cannot wait for them to go bankrupt!!”
“This is a flea market with no working customer service.
I do not recommend this company in any way. As my experience has shown, writing on Macket Place does not correspond to reality. Store assistants are incompetent. Support is not customer focused. Twice I bought electronics and twice had serious quality problems that did not match the description of the product being sold. The support team can only apologize verbosely. In reality, in your opinion, a client in a difficult situation will not be able to help or does not want to.”
“Harpreet CCM_KAU
Minimize chat
Close dialog
Chat started at 1:03 PM
Hi John, thanks for contacting Best Buy. I’m Arjun. How can I help you today?
Arjun P
CONTRACT ID: 900-20221210-61-2583
ACCOUNT NUMBER: 2051
ACCOUNT NAME: CUSTOMER REFUNDS
WHITE GOODS STAR
----------
SUBTOTAL -1,468.99
1:03 PM
We had cancelled the installation service as well as the actual TV ordered - Will the additional amount be credited to the CC as well? Total paid was 1731.98
1:04 PM
Yes John, once the service and order are cancelled, a full refund will be credited back to the original mode of payment used.
Arjun P
1:05 PM
Currently now we are still waiting on a balance of $262.99. Can you see when that will be returened?
1:06 PM
returned.
I recommend you to contact Geek Squad team via chat or Phone
Phone : 1-800-433-5778
Chat Link : https://www.bestbuy.ca/en-ca/services/geek-squad-chat/blt44bb366c4a8f3b8c?enableGeeksquadChat=true
Arjun P
why?
1:08 PM
The installation plan is from geek squad so I suggest you call them for available options.
Arjun P
There is no click for cancellations on the link you just sent.
I request you to initiate a chat with the geek squad agent via the above chat link.
1:10 PM
I'll go ahead and transfer your chat to our geek squad team.
Arjun P
I spent well over 2 hours last week cancelling this and was assured it would be taken care of. I have to say I have to give a review. The whole process was Extremely disappointing. Thank you
Chat started with Mamadou CCM_KOU
Thank you for contacting Geek Squad Online Support! My name is Mamadou. How may I help you John?
1:13 PM
order #1009093440 had ordered a TV installation. As well as the TV. However to this day we never received a TV. We cancelled as of last week and are waiting on the refund there is an amount outstanding due as a credit to the original CC of $262.99. we are looking for confirmation of that returned amount.
M
sorry to hear that, you just need to contact the store where you purchased the item or any store if you purchased online, to get refund
Mamadou CCM_KOU
I ordered on line
There is no store associated to this order.
M
then you can go to any bestbuy store
Mamadou CCM_KOU
Why?
It was ordered on line cancelled on line and the refund should be on line. Simple.
M
no you will need to go in store to get refund
Mamadou CCM_KOU
Please explain why.
it's how it works
M
just go with your e-receipt
Mamadou CCM_KOU
I guess my review of how it worked will be expressed. Thank you!
M
you welcome
Mamadou CCM_KOU
H
Thank you for contacting Geek Squad Online Support! My name is Harpreet. How may I help you John?
Harpreet CCM_KAU”